Pôjdeš do basy, homofób!
.vladimír Palko | Júl 17, 2010 | prečítané 11836x | komentované 89 ľuďmi
Vladimír Palko
Tento týždeň sa v zápase o manželstvo udiali dve udalosti. Argentína ako prvá latinskoamerická krajina uzákonila manželstvá osôb rovnakého pohlavia. Írsko zase ako jedna z posledných západoeurópskych krajín schválilo v oboch komorách parlamentu zákon o registrovanom partnerstve osôb rovnakého pohlavia. Zákon o nejakom type homozväzku nemajú už iba v Taliansku a na Malte.
Degenerácia írskeho katolicizmu udivuje svojou rýchlosťou. Pred dvoma rokmi som sa náhodou v Košiciach stretol s írskym augustiniánskym mníchom. Slovo dalo slovo, bavili sme sa o Lisabonskej zmluve a írskom referende o nej, o hnutí homosexuálov, atď. Zrazu povedal, že on je za registrované partnerstvá. U augustiniánskeho mnícha z ostrova svätého Patricka ma to predsa len trochu prekvapilo. Pápež predsa hovorí opak.
Tento týždeň v Dubline zákon prešiel. Na tomto blogu som už informoval o ľuďoch, ktorí v západnej Európe prichádzajú o prácu sobášneho úradníka práve kvôli registrovanému partnerstvu. Nechcú sa podieľať na štátnom odobrovaní sexuálneho pomeru medzi osobami rovnakého pohlavia. To bol napríklad prípad londýnskej sobášnej úradníčky Lilian Ladele. Súd neuznal jej právo na výhradu vo svedomí a prišla o prácu.
To som ešte netušil, kam až zájdu autori írskeho zákona. Tým nestačí, aby bol nešťastný sobášny úradník pre svoje svedomie iba vyrazený na dlažbu. Títo tolerantisti sú presvedčení, že takéhoto úradníka treba rovno zavrieť do basy.
Zákon uvádza, že sobášny úradník, ktorý odmietne vykonať akt uzavretia registrovaného partnerstva osôb rovnakého pohlavia, bude potrestaný väzením do šiestich mesiacov a peňažným trestom do 2000 eur. Je typické, že v novinách si o tom neprečítate.
Predstavte si zamestnanca magistrátu, ktorý roky sobáši ľudí a ani ho nenapadne, že raz bude musieť sobášiť dvoch mužov. Ak dvaja muži chodia spolu do postele, nestará sa im do toho, ale naozaj on osobne s tým nechce mať nič spoločné. Potom príde nejaký zákon, ktorý mu prikáže , že tých dvoch má zosobášiť, inak pôjde do basy.
Pôjdeš do basy, homofób!
Každého podporovateľa cieľov homosexuálnej lobby sa treba spýtať: Naozaj ste zato, aby takýto sobášny úradník šiel do väzenia? Pripomínam, že táto lobby nevyzerá na to, že by tolerovala nejakú polovičatosť.
Železnou rukou povedieme ľudstvo ku šťastiu, hovorili sovietski komunisti v tridsiatych rokoch. Dnes nás opäť niekto chce doviesť železnou rukou ku šťastiu a k tolerancii.
Tieto problémy, šíriace sa Európou, predvídala zmluva medzi Slovenskom a Svätou Stolicou. Ak by bola prešla, Slovensko by bolo v budúcnosti majákom slobody pre kresťanov a všetkých ľudí preferujúcich normálnosť pred nenormálnosťou. Zmluva neprešla, jej prijatie zmarila pred štyrmi rokmi SDKÚ, strana s kresťanským K-čkom v názve. Nová vláda, najliberálnejšia v slovenskej histórii, ju odmietla tiež. Jej význam sa však bude stále vracať.
Vývoj legislatívy v Európe dokazuje, že vzťah spoločnosti ku kresťanstvu sa posúva od ľahostajnosti k nepriateľstvu. Je to trend už niekoľko rokov a zosilňuje sa. A obeťami nebudú iba kresťania. Netreba sa tým nechať zaskočiť.
Komentáre (89)
Pridaj komentár
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM
.čo tu robiť? od .ian | Júl 17, 2010
To naozaj nastáva obdobie prenasledovania kresťanov skrze tyraniu štátneho vynucovania relativistických a antihodnotových zákonov, zákonov, ktoré sú prijímané presne v duchu popretia celého kultúrno-etického dedičstva európskej civilizácie? Funguje v ľudskej spoločnosti niečo ako kontinuálna identita ľudstva a človeka alebo existujú v dejinách ľudstva obdobia, kedy ľudia úplne zošalejú a stratia zdravý rozum? Je to pre nich nevyhnutné prejsť takýmito obdobiami?
.2ian od .ooo | Júl 17, 2010
Obávam sa, že naozaj dochádza k prenasledovaniu kresťanov!
.ziadne prenasledovanie, ziadne popretie dedicstva, od .erazmus | Júl 17, 2010
len konecne vykazanie absurdnej institucie do medzi, kam patri - medzi vesmirnych ludi, jehovistov, scientologov a privrzencov StarTreku
——————-
dost bolo predvadzania muzov z zenskych satach pocas podivnych ritualov, dost bolo zhromazdovania naricistov a homosexualov v seminaroch, dost bolo “cirkevneho prava”, dost bolo zneuzivania mladistvych…znete co ste zasiali, milovani…bohuzial, ako vzdy v historii sa kyvadlo vychyluje do druheho extremu…ale do jednej krajnosti ste to priviedli prave vy.
.pri augustiánovi som bol od .pMinárik | Júl 17, 2010
Na jeho obranu musím povedať, že áno bol za registrované partnerstvá (vraj pre pokoj vo svete), ale manželstvo? - to nechcel. Klérus na západe zdegeneroval v tom svojom liberálnom blahobyte tak, že ani nebol schopný postrehnúť aký je vývoj a kde to končí, že ak neberieme ohľad na sviatostný rozmer cirkevne uzavetého manželstva, tak v civilnim práve je to len žonglovanie so slovami. Že podstatný je právny obsah, ktorý smeruje k splynutiu. A ani to nestačí homoloby. V Rakúsku partnerstvá majú, ale napriek tomu sa nejaký mužský “pár” obrátil na ESĽP a dožadoval sa aj rovnakého názvu (nielen obsah, ale aj forma a uznanie).
.bez nadpisu od .pau | Júl 17, 2010
http://cerven.blog.sme.sk/c/186286/Volici-KDH-su-dezorientovani-a-nielen-oni.html
Ste úplný fanatik. Už ste naozaj ako Slota, ktorý si vymýšľa rôzne katastrofálne scenáre. Vy už dávno neviete, čo znamená Kčko a aký by mal byť ozajstný veriaci človek. A ten kto to nevidí podľa mňa nemá vlastný rozum a nechá sa manipulovať ľuďmi akým ste vy alebo ľuďmi v kostole, ktorí si myslia, že majú patent na rozum a na spravodlivosť a na to, čo je a čo nie je prirodzené. Ale netreba hádzať všetkých do jedného vreca nájdu sa aj normálni ľudia medzi katolíckymi kňazmi, ktorí by mali byť pre Vás príkladom. viď blog url
.bez nadpisu od .pau | Júl 17, 2010
a myslím ze tento článok je este lepsi bo je aktualnejsi
http://cerven.blog.sme.sk/c/232469/Na-Figela-tlacia-fanaticki-krestania.html
.aký sexuálny akt? od .palcino | Júl 17, 2010
Dobrý večer pán Palko. Neverím, že nechápete po toľkých rokoch zbrojenia proti homosexuálom rozdiel medzi právnym zväzkom a sexuálnym aktom (je jedno o akom zväzku a sexe hovorím). Ani náš Zákon o rodine nehovorí o sexuálnych praktikách a či je POVINNÉ tieto praktiky vykonávať. Právny zväzok homosexuálov registrované partnerstvo má (a to aj podľa podporovateľov) základnú funkciu v právnych, sociálnych a napr. zdravotných otázkach. Mal by hovoriť o tom, kedy je partner povinný starať sa o partnera, a kedy túto starostlivosť preberie štát bez toho, aby partner bol obvinený zo zanedbania. Rovnako by mal hovoriť, kedy môže partner požiadať o dávky v hmotnej núdzi. Teraz je to tak, že manžel sa musí postarať o manželku, ale partner o partnera nie.. (boli by sprostí, keby si aj na toto urobili zmluvu, ktorú by nikto neakceptoval) Manžel, ak je vo finančnej núdzi, môže žiadať od manželky výživné - aj cestou súdu. Partneri sú ale z pohľadu štátu obyčajní spolubývajúci a tak jeden môže vlastniť drahý mercedes a druhý môže byť dotovaný štátom. Zákon o RP má dať práva partnerom pred nimi samými, ale aj má chraníť tretie osoby. Hovoríte, že stačí na to zmluva. Tak napíšte, čo má táto zmluva obsahovať, aby lekár bez problémov mohol odtajniť zdravotný spis niekomu, kto príde ako partner, alebo ako ochrániť poštárku, ktorá by chcela odovzdať list nie priamo príjemcovi, ale jeho partnerovi A čo dedičstvo? Akým spôsobom rodina alebo súd rozlíšia partnera od kamaráta, ktorých môže mať príbuzný veľa? … Je aj na toto zákon? Ako vidíte o potrebách zákona viem hovoriť bez toho, aby som vám hovoril niečo o sexe. Zákon naozaj pomôže aj rodičom gayov a lesieb, ktorí budú vedieť, že v ťažkom čase sa o ich syna postará (a aj zo strany zákona) človek, ktorý s ním žije.. Pokiaľ viem, nie je tajomstvom, že aj vy sám v rodine by ste získali takýto pokoj, ak by sa niekto z vašej rodiny rozhodol pre RP - neprekvapilo by to už nikoho.
.ešte drobnosť k rozdielu manželstva a RP od .palcino | Júl 17, 2010
Výhodou umožnenia uzatvárania manželských zväzkov by bola ľahšia legislatívna cesta. Nemuseli by sa upravovať všetky zákony v ktorých je spomenuté manžel/manželka dokladaním partner/partnerka.. ale osobne som skôr za RP.
.suhlasim s palcinom od .brano | Júl 17, 2010
suhlasim s palcinom, len to poviem polopate a nediplomaticky. je rok 2010 a mam pocit, ze mnohi ludia v cirkvi este stale nepripustaju, ze ludia s homosexualnou orientaciou mozu mat nejake prava. pritom kopec cirkevnikov je gayov. ale to tu teraz nebudem otvarat. to, o co ide v reg. partnerstvach je presne o tom, co pisal palcino - moj partner je chory, chcem od lekara informaciu o jeho zdr. stave. tuto informaciu nedostanem, pretoze som de jure cudzi clovek, v nepribuzenskom vztahu. alebo - cely zivot s partnerom budujeme majetok, ja zomriem, moja rodina ho vydedi, lebo nie je zakon, ktory by ho chranil. ak maju s tymto problemom niektori politici, je to dost ubohe…. aj na tom, ze dodnes tento zakon nemame, sa da vidiet, ze sme este dost pozadu, co sa tyka dodrziavania rovnosti prav. pritom stacilo by uzakonit reg. partnerstva a je pokoj. niekedy mam pocit, ze vacsi problem, ako ludia, s tym maju samotni politici.
.liberalototalizmus od .forest | Júl 17, 2010
Liberalizmus je len docasny figovi list, ide o nastup liberalototalizmu.
Je to klasicka “pokrokarska” ideologia odmietajuca Boha ale zbozcujuca novu ideologiu. Podobne ako fasizmus a komunizmus.
Kto sa nepodvoli , bude sankcionovany a kriminalizovany. Zachovat si vieru a vzdorovat liberatotalizmu bude najvcsou vyzvou 21 storocia.
.bez nadpisu od .forest | Júl 17, 2010
liberalototalizmus od .forest | Júl 17, 2010
Liberalizmus je len docasny figovy list, ide o nastup liberalototalizmu.
Je to klasicka “pokrokarska” ideologia odmietajuca Boha ale zbozcujuca novu ideologiu. Podobne ako fasizmus a komunizmus.
Kto sa nepodvoli , bude sankcionovany a kriminalizovany. Zachovat si vieru a vzdorovat liberatotalizmu bude najvcsou vyzvou 21 storocia.
.viera od .palcino | Júl 17, 2010
Vo svojom príspevku nehovorím o svojej viere.. Ale uvedomte si, že nie každý je kresťan a tak nemáte právo túto svoju VIERU (nie presvedčenie) vnucovať ostatným.
.rok 1464 hidžry (poviedka) od .juraj Macko | Júl 17, 2010
http://www.prave-spektrum.sk/article.php?576
.forestovi od .juraj Macko | Júl 17, 2010
http://blog.tyzden.sk/juraj-macko/2008/06/03/liberali-vsetkych-krajin-2-tolerujte-sa/
.bez nadpisu od .slovak citizen | Júl 17, 2010
Cieľom nie je homotolerancia, cieľom je Cirkev a pápež, ktorý má v mene tolerancie skončiť na hranici.
.palcino od .camo | Júl 17, 2010
Ste nám to tu krásne naservírovali, aké sú tie naše právne úpravy úžasné až posvätné… Len vám uniklo, že už aj z vášho popisu je z niektorých ,,právnych,, úprav, čo sa týka vzťahov, mysliacemu človeku do smiechu, či na zaplakanie. A o to tu ide. Veď homosexuálom ide predsa o lásku a ako sa mnohí(nie len homo) tvária, že im nejaké papire ku vzťahu netreba, ak sa predsa milujú, tak je to až urážajúce ľudskú dôstojnosť. A to je aj pravda o tomto stave vecí.
Jediná otázka znie, načo sa ľudia, ktorí sú známi promiskuitou snažia o niečo, čo je z podstaty proti ich ,,prirodzenosti,,. Lebo manželstvo to je vernosť, kdežto GAY PRIDE je hedonizmus/chlipnosť. A práve títo hedonisti sa tu domáhajú inštitútu manželstva, nie tí normálni homosexuáli, ktorí dajme tomu existujú a nemám s ich existenciou žiadny problém. S tou zdravotnou dokumentáciou ste boli až trápni. Uvedomte si to láskavo!!!
.naozaj neviem od .erazmus | Júl 17, 2010
preco sa katolici cuduju, ze ich uz nikomu netreba, ak sa prezentuju takymi perlami ducha ako DuroTM - lepra slovenskeho internetu a camo - ktoremu by sam Velky Inkvizitor zavidel jeho presnost…
.ehm od .maros | Júl 17, 2010
nuz existuje aj alternativny dovod preco si o tom v novinach nedocitame. Ked som trochu browsoval a snazit sa najst kde presne v zakone sa spomina tych 6 mesiacov vazenia, tak som sa stale dostaval iba k vyroku nejakeho biskupa co tvrdil, ze zakon nieco take umoznuje. Cize je mozne, ze sa jedna iba o jeho laicku a nespravnu pravnu interpretaciu. Ale kludne sa mozem mylit ja, odcitujte to prosim zo zakona, alebo ideologicky neutralneho media.Sorry ze som podozrievavy, ale…
http://lehuta.blog.sme.sk/c/193493/Ked-si-Vladimir-Palko-nepreveruje-katolicke-hoaxy.html
.erazmus bol pravy liberal od .petrus | Júl 17, 2010
Erazmus - nemohli by ste si prosim Vas zvolit nejaky iny nick? Totiz Erazmus Rotterdamsky mal rad slobodu (slavna je napriklad jeho polemika s Lutherom) - bol pravy liberal. Vase prispevky su akoby skopirovane z prirucky apologetiky vedeckeho ateizmu pre navstevnikov vecernej univerzity marxizmu a leninizmu. “Absurdna institucia”, “lepra internetu” - to je tolerancia a liberalizmus pseudoliberalov v praxi.
.len pokojne od .erazmus | Júl 17, 2010
ide o popis situacie. Juraja Macka kvoli jeho patologickym prejavom museli niekolkokrat z internetovych diskusii vylucit. A absurdna institucia - ved ma skuste presvedcit o opaku!
.pre CAMO od .palcino | Júl 18, 2010
Heterosexuálom nejde o lásku, keď sa vrhajú do manželstva? Prečo ste proti heterosexuálnemu životu “na divoko”? Prečo sa množstvo heterosexuálnych párov dožaduje statusu “druh a družka”? Promiskuitu si práve ľahšie vedia oddôvodniť tým, že nemajú papier na svoj vzťah, že vlastne k sebe ani nepatria. Homosexuály - a práve tí, ktorým nestačí denná pozornosť od svojho partnera - by tiež okrem právnych vecí - ktoré ste mi tu jednoducho zhodili zo stola, chceli istý dôkaz vernosti aj pred zákonom. Vám nevadí, že sme (som tiež gay) zvýhodňovaní tak, ako to píšem v prvom texte?
.erazmus od .juraj Macko | Júl 18, 2010
1. pre upresnenie: ano, vylucili ma 2-3 krat z diskusie na SME (odkial este?), lebo si liberalni a tolerantni admini vykladali KODEX po svojom, ako sa im prave hodilo, potom ich to preslo a odvtedy je klud a diskutujem tam dodnes.
Boli to zaciatky, kde sa este len tvorilo, aku formu ta diskusia bude mat a podobne. Okrem toho sa tam zmenilo osadenstvo a dvaja admini, ktori nezvladali profesionalitu (myslim v hodnoteni prispevkov podla KODEXu) a brali moje pripsevky osobne tam uz nie su… takze asi tak s tou patologiiu 
2. K absudrnosti injstitucie sa vyjadrujes z pohladu svetonazoru, ktoreho dosledkom je absurdnost kompletne celeho sveta (podla ateistu Sartra), ale ked Ti to nevadi OK
.re: 20 erazmus od .petrus | Júl 18, 2010
Keby myslienkove a skutkove posolstvo krestanskych cirkvi bola pedofilia, zamlciavanie trestnych cinov, snaha o teokraciu a pod., tak by som bol prvy, ktory by nazval taku cirkev absurdnou, alebo dokonca protizakonnou instituciou. Ja vidim tieto veci ako totalne zlyhanie cirkvi, ktore je v rozpore s jej vlastnymi idealmi. Treba tieto veci odsudit, napravit a predist recidivam. To ale neznamena, ze cirkev je iba o tychto skandaloch. Ja v krestanskych cirkvach vidim jeden z pilierov nasej zidovsko-krestansko-obcianskej spolocnosti/civilizacie. Ak by ten pilier uplne padol, padne aj hodnotovo-kulturne podhubie nasej spolocnosti. Mnohe klise a predsudky odburava napr. tato velmi dobra kniha: http://www.aktuality.sk/clanok/127078/komentar-ako-cirkev-budovala-civilizaciu/
Je to nieco ako antidotum proti “katolikofobii”. Homofobia aj katolikofobia su plne predsudkov.
.bez nadpisu od .pau | Júl 18, 2010
presne ako tu bolo povedane pán Vladimir Palko, to kdesi započuje ako vždy a je to obyčajný katolícky hoax . . . neviem teda či je taký naivný alebo naozajstný klamár ktorý chce zavádzať . . . a čo sa týka tej promiskuity tak v tom taký veľký rozdiel nie je medzi homo a hetero . . . mnoho gayov žije dlho s jedným partnerom a nemá žiadny intímny styk s ostatnými . . . a to že RP chcú len tí z pride-ov nie je pravda a nie je to len o právo na informácie o zdravotnom stave ale aj o pôžičkách, ktoré by ti inak banka nedala o vyživovacej povinnosti a podobne a pomocou závetu sa nedá 100percente zabezpečiť že majetok pribudne partnerovi
.moji milý od .camo | Júl 18, 2010
Ja som písal jasne, že sa týchto ,,práv,, domáhajú najhlasnejšie tí, čo sa na GAY PRIDE promenádujú v bikinách a s pearcingom v bradavkách a to je paradox ako vyšitý a ani sami ste ho nevládali povaliť. Len posledný príspevok od PAU sa tradične pokúsil tváriť sa, že ja som písal, niečo v zmysle, že všetci sú promiskuitný.
TO palcino: Napísali, ste, že to ten papier vám má dopomáhať k vernosti. Okrem toho ja ak som ako veriaci proti životu ,,nadivoko,, tak mám na mysli sviatosť a nie ceremónie. To ale dobre viete, tak sa tu netvárte, že…
Pre veriaceho totiž ani úradný ceremeoniál nemá zmysel. Manželstvo je sviatosť pomáhajúca, ktorá umožňuje žiť v rodine a premáhať ťažkosti ktoré na ňu číhajú. Nič iné to nieje. Nepovyšujte ľudskú lásku nad to, čo má prísť po smti, lebo aj o tom to je. Mňa vaše reči o láske nedojímajú lebo o tej ľudskej viem všetko. Prešiel som vzťahmi, do ktorých som dal všetko, čo som vládal a predsa dnes viem, že to bolo málo. Poznám ľudskú snahu aj jej krivé chodníčky a to vy ste určite neni výnimka. Na betón ste neni výnimka, lebo kto miluje, ten sa priatelí s Bohom, ale vy ho nepoznáte….
.to Palko od .camo | Júl 18, 2010
Ak je toto hoax/podvrh tak sa máte za čo ospravedlňovať. Toto sú vážne veci. V mnohom s vami sympatizujem, ale v mnohom s vami aj nesúhlasím. A kto nedokážete, tak to bude veľká rana pre moje sympatie voči vám.
A to platí aj naopak, o tom, že ak to nieje hoax, tak sa má prečo ospravedlňovať ten čo to tak nazval.
.what thew Irish think (and not Palkooo) od .saso | Júl 18, 2010
The Equal Status Act 2000 prohibits refusal by a goods or service provider to transact with someone on the basis of sexual orientation. Thus, ordinarily, if a gay couple walks into a flower shop to buy some flowers the florist may not refuse to transact with them on the basis of their sexual orientation whether their conscience tells them homosexuality is wrong or not. Equally, a hotel may not refuse to rent a function room out to a lesbian on the basis of her sexual orientation. Why, then, would we even contemplate changing those rules in the context of civil partnerships? If it is unlawful to refuse to sell Sally flowers because she is a lesbian, what does the function to which those flowers are to be put (e.g. decorative for a dinner party v. decorative for a civil partnership) have to do with it? The application of a conscience clause in the Civil Partnership Bill to private actors would, in my opinion, be utterly inconsistent with the current position and could not be reasonably countenanced.
http://www.humanrights.ie/index.php/2010/01/28/should-the-civil-partnership-bill-2009-contain-a-%E2%80%98conscience-clause%E2%80%99/#more-2911
.atolicke svedomie ma len 17% obyvatelov planety... od .saso | Júl 18, 2010
a este by bolo dobre uvadzat presne - ak uradnik zaplati pokutu do vazania nepojde - takze nie vazanie A pokuta - ale vazenie ALEBO pokuta…
…ale pan Palko vybera a informuje ako sa mu hodi…
…ak mu Moslimska zdravotna sestra odmietne dat obed, lebo je v nom bravcove, alebo Indicky casnik odmietne dat steak, lebo je z kravy, alebo Zidovsky vydavatel odmietne vydat knihu/clanok, lebo je v nom Bozie meno plne vyslovene… tak si mozno spomenie… ze vyhrady vo svedomi potom moze mat hocikto hociake… povedzme - Jehovistia lekar mu odmietne dat transfuziu, lebo pre neho ma krv vo svedomi iny vyznam ako pre krestana… nuz a pan Palko vykrvaca… lebo predsa sa zasadzoval za vyhrady vo svedomi… viete pan Palko - katolicke svedomie ma 17% obyvatelov planety… zmierte sa s tym, inak budete nadalej stracat cas, energiu a nicit lesy zbytocnym minanim papierov… Pekny den
.degenerácia írskeho katolicizmu od .saso | Júl 18, 2010
a este nieco pan Palko “zabudol” - popisat presne v com/kedy/ako prebiehala “degenerácia írskeho katolicizmu” - ze za svoj upadok si moze cirkev sama - vdaka tomu, ako v Irsku posobila za posledne plstorocie - Murphy and Ryan Report o tom pisu dost jasne - prave vdaka vnutornej situacii v cirkvi je Katolicizmus v Irsku brany - v tom lepsom pripade - ako zly vtip… Co tak pohovorit trosku o tom - clerical child abuse etc. hm?
.tak po poriadku ;-) od .erazmus | Júl 18, 2010
Juraj Macko: 1./ ano, ano - to vsetko ti zli admini. urcite to boli tiez oni, co ti podhadzovali vsetky tie uplne nevtipne “aforizmy”
2./ neviem ako si prisiel na to, aky mam svetonazor, ale mylis sa. Bohuzial, RKC a dalsie C vykazuju mnoho vonkajsich i vnutornych znakov, ktore opravnuju pozorovatela k pouzitiu adjektiva “absurdny”. Tato debata je tiez dokazom.
Camo: daj nam sem nejaku statistiku o tom, kolko percent z ludi, ktori sa domahaju prav, ma piercinga chodi sa promenadvoat na Gay Pride. Nemas? Tak nekecaj.
Palko: mozeme teda mat nejake relevantne linky a citacie na to, ze toto nie je DALSI katolicky hoax?
Petrus: Myslienkove posolstvo je jedna vec, skutkove druha. RKC (ale aj jej sesterske organizacie, aby som nediskriminoval) ma skvele posolstvo a 2000 rokov jeho porusovania a neuvadzania posolstva do praxe. Ako to tu uz zaznelo - velmi dobry hoax. Komunisticky manifest mal tiez dobre posolstvo a tiez sa ho nepodarilo uviest do praxe. A KS je tiez absurdna a skodliva organizacia, lebo to posolstvo zneuziva (la) na manipulaciu mas v prospech osobnych/skupinovych zaujmov. Netrpim katolikofobiou, len organizovanocirkvoufobiou (pricom som veriaci, nie ateista) a kedze RKC je najvacsia a najviditelnejsia u nas, ergo…
.pre camo od .palcino | Júl 18, 2010
nemám sa tváriť, že… nechápem.. ak chcete diskutovať, dokončite myšlienku… naozaj si nerozumieme a tak nečakajte, že budem vedieť dokončovať vaše myšlienkové pochody.
Ten papier zaručí homosexuálom rovnakú ceremoniu, ako vám heterosexuálom. Je na tom niečo zlé? A aj tak ste odbrblali moje argumenty… ceremonia je to posledné, prečo sa to robí.
.zdegenerovanost od .karol | Júl 18, 2010
ktorá presiahla všetky tolerovateľné miery netreba hľadať nikde inde, ako skutočne v katolíckej cirkvi - ktorá sa počas dejín toľko-krát spojila s diablom, až z tohto obcovania vznikli také deformované entity ako autor článku a mnohí jeho kolegovia,… len na ilustráciu uvediem dobre známe prípady masového zneužívania detí a postihnutých katolíckou cirkvou - povieme si: dobre, stalo sa, nechajme to tak????? cirkev napĺňa všetky znaky organizovaného zločinu, vrátane toho, že najvyšší predstavitelia pravdepodobne vedeli skoro o všetkých prípadoch zneužívania a nekonali - neobrátili sa na orgány činné v trestnom konaní - toto je organizovaný zločin, toto je ten problém - nikto nekázal cirkevným hodnostárom zneužívať tých najbezbrannejších v desattisícoch možno stotisícoch prípadov po celom svete, a po druhé nikto nekázal, aby zodpovední %ludia tieto zločiny kryli, presúvali páchateĺov do iných diecéz a umožňovali páchateľom pokračovať v tývhto ťažkých zločinoch - všetky znaky organizovaného zločinu boli naplnené, konať by mali generálne prokuratúry a európske právne ustanovizne, aby boli ochránené práva tých najbezbrannejších - ináč sa na nás história nebude pozerať, len ako na bandu skorumpovaných hajzlov, ktorí nevedeli zabezpečiť spravodlivosť pre tých najbezbrannejších, Palko !
.kto šíri katolícky hoax? od .pMinárik | Júl 18, 2010
Že by to boli takéto ružové stránky?
http://www.pinkwire.co.uk/article.php?section_id=2&category_id=2&article_id=770http://www.pinkwire.co.uk/article.php?section_id=2&category_id=2&article_id=770http://www.pinkwire.co.uk/article.php?section_id=2&category_id=2&article_id=770http://www.pinkwire.co.uk/article.php?section_id=2&category_id=2&article_id=770
Alebo, ak máte potrebu, vygooglite si priamo príslušnú novelu na ofic. parlamentných alebo vládnych stránkach.
.treba citat pozorne ;-) od .erazmus | Júl 18, 2010
In 2008 a poll showed that 84 percent of Irish people supported civil marriage or civil partnerships for homosexuals, with 58 percent supporting gay “marriage” in registry offices.
————
Nie politici, nie Europska unia, ale obcania, ludia.
————
alebo:
But politicians and civil liberties groups both shunned the warning and said the Catholic Church has no business making any statements on public policy.
Justice Minister Dermot Ahern told the Irish Times in a June 12 interview that religious beliefs “cloud” the judgment of politicians. Green party leader John Gormley said the Church should exclusively look after the “spiritual needs of its flock,” adding that he “thought we had left the era of Church interference behind.”
Mark Kelly, director of the Irish Council for Civil Liberties said, “The ICCL seriously doubts that the Irish Catholic bishops retain sufficient moral authority to pontificate on the Civil Partnership Bill.”
————-
este nieco, pan Palko et al?
.karolko od .camo | Júl 18, 2010
tebe inak straší vo veži. Totiž FAKTY sú také, že oveľa viac zneužití sa vyskytuje medzi sekulárnymi profesiami, ako medzi klérom.
To že tu taký sú to je fakt vyplývajúci zo zneužitia slobody. To bude súdiť Boh a nie ty Karolko. Ty si podľa mňa ,ako poznám ľudí na 75% obyčajný smilník a taký si môžu tak nanajvýš zavrieť hubu, lebo kto šíri zmyselnosť, ten má podiel na vzniku týchto kreatúr. Tak povedz, aký máš na tom podiel???????!!!! A neskúšaj tu na mňa nejaké prihriate bláboly o tom, aký si ty svätec. Toto ja nežerem. Ten podiel, tu je reálne prítomný a z vašeho pokrytectva je mi zle.
.a mal by mat od .vyryvac | Júl 18, 2010
sobasny uradnik moznost vyhrady vo svedomi aj vtedy, ked buduci rodicia chcu vychovavat dieta vo viere ze cloveka stvoril nejaky bradaty neuchopitelny tvor a popieraju teoriu ze sa clovek vyvinul relativne nedavno z jednoduchsich organizmov, ktore zili davno pred existenciou cloveka?
co ak sa niektoremu sobasnemu uradnikovi prieci takato perspektiva vychovy buduceho dietata viac, nez to ze si dvaja tepli chcu spisat nejaky pravny zavazok..
.camo: od .erazmus | Júl 18, 2010
Klud a nohy v teple. Studuj, zozen si literaturu, statistiky a potom uvidis. Tolko homosexualov, pedofilov a dalsich variant, ako je medzi katolickym klerom, nie je v ZIADNEJ inej profesii.
=================================================
Zakaz pristupu zien do kleru a celibat, drahy moj, atraktivnost cirkevneho prostredia pre homosexualov, lahky pristup k detom, kazdodenne prezliekanie sa do zenskych siat = to je katolicka cirkev. Raj pre homosexualov.
na zaciatok si nastuduj;
Leon J. Podles: Sacrilege
alebo
BishopAccountability.com
najdes tam dost vela smilnikov
.nenormalnost vs normalnost od .cigorin | Júl 18, 2010
kedysi bolo nenormalnostou studovat knihy a sirit bludy, ktore boli na zozname katolickej cirkvi. tito nepriatelia cirkvi si zasluzili za svoju opovazlivost a nenormalnost ak nie utlak zo strany normalnych tak aspon horuce klieste a vytrhnutie toho choreho jazyka. zamestnanec magistratu je povinny plnit zakony prijate a tvorene demokratickym parlamentom krajiny, ktorej je obcanom a statnym zamestnancom. Registrovane partnerstva nie su sobase, pan Palko. Ste normalny?
.co s vami, ked sa tak chovate? od .fero | Júl 18, 2010
Katolici, divte sa?
Vulgarnost s ktorou vnucuju svoje hodnoty katolici usilim o vatikansku zmluvu - bez ohladu na spolocnost, bez diskusie, bez konsenzu, bez parlamentu si nezasluhuje nic ine.
Katolici casto trpeli. A vzdy si to sposobili sami. Svojou neznasanlivostou k druhym (proste ostatnych nazvu satanmi a je vystarane), bezohladnostou, agresivnym presadzovanim svojich subjektivnych pravd…
Ako len tupy je tento ich postoj.
.pre erasma, ale aj dalších od .pMinárik | Júl 18, 2010
1. Riskovali by ste v Írsku referendum o tomto zákone? A ak áno, aj v prípade, že by ste vedeli, že sa nebude opakovať, do dosiahnutia vami žiadaného výsledku? Ja áno, pokiaľ by bol rešpektovaný výsledok prvý.
2. Aký katolícky hoax? Asi tomu slovu nerozumiem. Ide predsa o oznam dlhoočakávanej pozitívnej a uspokojivej správy, že už aj v Írsku boli tí fanatickí, sektárski tmári porazení a bola nastolená spravodlivosť rovnopravnosti. Nie je to oznam neočakávaný, zastrašujúci , podvodný či mystifikujúci ani nežartuje. Ani nežiada o ďalšie šírenie. Je to tak. Radujte sa! Ale prečo HOAX?
.otazky na p. Palka od .stany | Júl 18, 2010
Malo by byt v poriadku, ak clen volebnej komisie neumozni vykonat zakonom zarucene volebne pravo zene, lebo ma vyhradu vo svedomi, ze zeny by nemali volit, alebo nevyda vodicsky preukaz lavakovi, lebo ma vyhradu vo svedomi, ze lavaci nepatria za volant alebo neda obciansky preukaz Slovenskej republiky cernochovi / obcanovi SR, lebo ma vyhradu vo svedomi ze takyto ludia by slovenske obcianstvo nemali mat?
.? od .? | Júl 18, 2010
S registrovaným partnerstvom alebo manželstvom osôb rovanekého pohlavia je veľa nevyjasnených praktických otázok:
Napr. rozvod dvoch lesieb, ktoré si po uzatvorení manželstva adoptovali dieťa
Ako to vlastne prakticky bude vyzerať v rodnom liste dieťaťa - Matka 1 a Matka 2?
Ktorej z nich bude dieta zverené na čas po rozvode?
Ako bude vyzerať striedavá starostlivosť o dieťa?
.co je to vyhrada vo svedomi? od .stany | Júl 18, 2010
Vyhrada vo svedomi je o tom, ze nikto by nemal byt nuteny k tomu, k comu ma
jeho svedomie/nabozenstvo vyhradu.
Ak podnika, zakon by mu v jeho podnikani nemal prikazovat, aby sa dopustil
konania v rozpore so svedomim.
Ak je zamestnany, a ma vyhradu vo svedomi, mal by si ju na dobrovolnom
zaklade uplatnit so zamestnavatelom pri dojednavani pracovnej zmluvy.
(Zamestnavatel ale nie je povinny k dohode pristupit- rozhoduje sa
dobrovolne) ak sa nedohodnu, tak vyhrada zamestnanca vo svedomi by mala
viest k hladaniu ineho zamestnavatela alebo samozamestnanie sa alebo k zmene
zamestnania alebo k zmene nabozenstva.Ak je zamestnavatel stat - a zamestnanec je povereny, aby v mene
statu zabezpecil obcanovi jeho garantovane prava, na ktore ma zo zakona
narok, tak podla mojho nazoru naozaj velky priestor na vyhradu nie je - ale
ak niekto najde vyhovujuce riesenie kludne sa necham presvedcit.
.majak slobody od .aladar Miazga | Júl 19, 2010
Predstavte si kata, ktory denno-denne v sluzbach Svatej Inkvizicie natahuje heretikov na skripec, lame im udy v kolese, zeravymi kliestami im vytrhava kusy masa a drti im palce. Zrazu prijde nejaky liberal a povie, ze to co robi Svata Inkvizicia je svinstvo a nabozensky fanatizmus sluziaci iba na ukojenie chutok uchylnych knazov. Muciaren zavru a tento dobry clovek prijde o svoju pracu. Iba preto, aby si liberali ukojili svoje totalitne chutky po presadzovani osobnej slobody pre vsetkych ludi.
.homosexuali stacilo, nemyslite? od .peter | Júl 19, 2010
neviem kde sa to zastavi, ale homosexuali a lezbicky doslova zacali znasilnovat zatial chvalabohu drvivu vacsinu zdravych ludi. neprejde tyzden aby nebol nejaky pochod, natlak v na zmenu zakona, debat v tv kde sa vyhlasuju za utlacanych atd. v skutocnosti je to naopak, oni utlacaju normalnych ludi, desim sa deti vychovanych takymito parmi. \V panelaku u nas sme mali takyto par, a bolo to nieco hrozne. casty krik, zvady, domaci casto striedal “partnerov”, neustale boli v tom byte nejake konflikty. za chvilu bude asi trestne byt normalny, dusevne aj telesne, naozaj uz stacili znasilnovania spolocnosti tymito ludmi.
.k príspevku 42 od .palcino | Júl 19, 2010
Riešenie rozvodu pri adoptovaných deťoch je už dávno dané v štátoch, kde adopcie sú povolené. Uvedomte si , že v rodnom liste máte uvedených BIOLOGICKYCH rodičov, pričom sa môže stať, že OTEC je NEZNAMY. A to platí aj pri klasických pároch, ak sa matka vydá po pôrode za iného muža. Poznám zopár lesbických a gayských párov, ktoré v súčasnosti vychovávajú deti. V žiadnom sa neuplatňuje číslovanie mamičiek. Deti vedia presne, ktorá zo žien je ich mama (oslovujú ju mama) a aj to, že tá druhá teta (alebo ujo) je partnerom ich rodiča. Toho zvyčajne oslovujú menom. Takže nie je mama č. 1 a mama č. 2. Zaužívaný je model MAMA a (ak sa partnerka volá Janka) JANKA.
Problémy s deťmi majú páry skôr teraz a práve také páry chcú registrované partnerstvá. Predstavte si, že sa staráte o dieťa svojho partnera, ale učiteľka vám nie je ochotná vydať ho zo školy, lebo budete považovaní za cudziu osobu.
Tak isto informácie, ak nie su podávané priamo zákonnému zástupcovi, môže to byť posunuté na socialku.
Ak dieťa ochorie, lekár sa môže zaťať a povie partnerke, že je cudia osoba a nebude chcieť dať informácie cudzej osobe.
Čo v prípade úmrtia biologického rodiča? Ak dieťa dlhodobo žije s matkou a jej partnerkou, matka zomrie a dieťa prežíva okrem smrti matky o jeden problém navyše: domácnosť, ktorá zostala po matke existuje, je tam osoba, s ktorou sa pozná, ale nemá istotu, či socialne úrady rozhodnú, aby s touto osobou a v tejto domácnosti mohlo zostať.
Vedel by som pokračovať s ďalšími prípadmi, s ktorými sa LGBT páry vychovávajúce deti stretávajú. Ale to už by som tu pánovi Palkovi konkuroval s novým blogom.
.pan Palko, od .misox | Júl 19, 2010
nemam Vas rad, ale pod tento Vas prispevok by som sa takmer podpisal. Hovorim takmer preto, ze ste prilis mierny. Vyhrada vo svedomi s tym totiz nema nic spolocne. A ak aj, tak az v “druhom kroku”. Avsak “prvy krok” - t.j. prijatie takych zakonov, ktore dovoluju homosexualne manzelstva ci adopciu deti takymito parmi - nemal byt vobec urobeny. Je to zvratenost.
Existuje viac dovodov, preco som proti homosexualnymn manzelstvam. Uvediem len dava zasadne. Prinajmenej som proti preto, ze je to cele proti prirode (nehovorim zamerne o bohu, lebo sa nepokladam za veriaceho). Z tohoto hladiska je to akysi “gyc”. No a z praktickeho hladiska preto, ze je dnes dost problemov s rozvodmi heterosexualnych manzelstiev (vraj vyse 50 % manzelstiev sa rozvadza) a najma s detmi rozvedenych manzelov a ich dalsim psychickym vyvojom. To potrebujeme este aj rozvody homosexulanych (u homosexualov je promiskuita vacsia ako u heterosexualov, ake bude percento ich rozvodovosti?) ? Pokial ide o moznost adopcie deti homosexualnymi parmi, to je este vacssi nonsens, ci gyc. Napr. budu problemy s detmi po rozvode. Kto bude v takom pare po rozvode “mama” a kto “otec”? Komu zveri sud deti do opatery?????
.zatvorit nie, ale vyhodit ano. od .legionar | Júl 19, 2010
Ved to je statny uradnik, ci nie ?
A nad tymto by sa mal Palko trosku hlbsie zamysliet:
“… vzťah spoločnosti ku kresťanstvu sa posúva od ľahostajnosti k nepriateľstvu.”
Preco asi ?
.co maju vsetci proti nam ? od .dDD | Júl 19, 2010
Ano, som Gay. Uraza a ponizuje ma, ako sa ludia vyjadruju o homosexualoch. Myslite si, ze sme si z nudy povedali, ze chceme mat partnera rovnakeho pohlavia ? Verte mi, ze by bolo jednoduchsie pre mna byt ‘heterak’, zial, zivot mi dal takyto darcek, tak sa s nim snazim zit.
Preto majte viac empatie, nikdy nemozete vediet, ci prave vase dieta nema podobny ‘problem’.
.palkova Demagogia debunked od .wlad | Júl 19, 2010
http://marianjanos.blog.sme.sk/c/235423/Palko-vybehni-na-scenu.html
.hmm ... od .potmehúd | Júl 19, 2010
Podľa mňa homosexuáli majú právo na nejaký právne relevantný životný zväzok. Dúfam, že sa v najbližších rokoch podarí presadiť túto myšlienku aj na Slovensku. Nikomu tým neublížime…
Ale asi musíme hľadať cestu, ako zabezpečiť vykonateľnosť takého práva. Samozrejme nie za cenu, že uväzníme neochotných úradníkov. To k čomu sa prepracovali v Írsku je úplné šialenstvo …
.prosba o clanok. slovensko podla pana palka. od .tomas stacho | Júl 19, 2010
Vaz. pan Palko,
vyhrada vo svedomi pre vsetkych alebo iba pre katolikov? (alebo snad… bojim sa to aj vyslovit… aj napr. pre moslimov….?!?!)
casto a rad pisete nepresne, ale na to uz poukazali ini diskutujuci. este castejsie a radsej kritizujete europsku uniu alebo vobec “zapadne liberalne demokracie” v ktorych vyvoj nejde smerom ktory by sa vam pacil. nic skutocne porovnatelne sa ale na slovensku nedeje ( jeden pochod???) a urcite este dlho diat nebude. takze iba sirite zbytocny strach. mozno by ste sa mohli venovat viac slovenskym temam. s tym suvisi moja prosba: mohli by ste prosim zverejnit vasu predstavu o kulturno politickom mieste slovenska v europe? liberalne demokracie maju samozrejme vela nedostatkov ale aka je v europe alternativa? tusim, ze certa liberalnej europy by ste mozno ochotne vymenili za diabla ruskeho autokratickeho rezimu. alebo utopia mostu medzi vychodom a zapadom? alebo ina utopia? (mimochodom aj ked sa konzervativni demokrati slovenska citia ako jedini krestanski politici v europe aj na slovensku mate mizivu podporu tych dobrych bohabojnych slovakov ktorych obhajcami sa citite byt…) tesim sa na vas podrobny clanok.
.okrem toho od .erazmus | Júl 19, 2010
ze je priznacne, ako sa miestni katolisti vyjadruju tolerantne o homosexualoch etc…a pritom najvacsim pramenom a utocistom homosexualov a pedofilov je katolicka cirkev, sa treba zastavit aj pri fakte, ze cely palkov clanok je zalozeny na svojraznom interpretovani reality (po slovensky vymysel):
aby si niekto precital, o com vlastne Palko pise…teda, lepsie povedane - vymysla si:
“vygooglil som si teda spomínaný zákon a vôbec nič také som tam nenašiel. Našiel som však reakciu ministra spravodlivosti, ktorá vysvetľuje o čo tu ide. Podľa zákona z roku 2004 hrozí úradníkom peňažný trest do 2000 eur alebo väzenie do 6 mesiacov alebo oboje v prípade, že odmietnu bez primeraného dôvodu vykonať si svoje úradné povinnosti týkajúce sa sobášov, úmrtí a narodení. Rovnaký trest im bude teraz hroziť aj v prípade registrovaného partnerstva.
Všimol som si, že formulácia „penažný trest alebo väzenie alebo oboje”, je v írskych zákonoch pomerne častá aj pri menej závažných deliktoch. Dá sa teda predpokladať, že väzenie bude hroziť iba v prípade nezaplatenia pokuty. Ale aj keby nie, presná formulácia zákona neznie až tak úderne ako tá Palkova. Taktiež trest samotný je už zaužívanou praxou pre prípady neplnenia si úradných povinností. Registrovanému partnerstvu sa dostala v tomto prípade iba rovnaká ochrana ako manželstvu, úmrtiam a narodeniam detí. Zaujímavé, že v Írsku si katolíci neboli schopní vybojovať ani výhradu vo svedomí. O tejto téme možno neskôr.
U Palka si treba zvyknúť, že nespomenie čo sa mu nehodí a realitu si „prikrášli”. Napokon nestalo sa to prvý raz, už minule robil Sodomu-Gomoru z prípadu adopcie detí homosexuálmi, ktorý bol iba pochybením lokálnej samosprávy.
Keď už ste tým záchrancom západnej civilizácie, nech ľudia vidia, že váš džob je veľmo potrebný.”
Čítajte viac: http://marianjanos.blog.sme.sk/c/235423/Palko-vybehni-na-scenu.html#ixzz0u8LHqFBj
.bez nadpisu od .vyneve | Júl 19, 2010
tady som zasa ja zdôvodnil, prečo by ích ten úradník diskrminoval a “musí” ich oddať…
.bez nadpisu od .vyneve | Júl 19, 2010
tady je link na hore uvedený text o diskriminácii
http://viliammasaryk.blog.sme.sk/c/229600/Ma-pravo-odmietnut-uradnik-oddat-dvoch-rovnakeho-pohlavia.html
.otazka od .stano | Júl 19, 2010
Ma akakolvek cirkev pravo nutit inych ludi, svojich neclenov, aby sa riadili jej zakonmi?
Maju Jehovisti pravo kazdemu zakazat prijat transfuziu krvi ?
Maju Judaisti pravo kazdemu zakazat pracovat v sobotu?
Maju Moslimovia pravo kazdemu zakazat pit vino?
Maju budhisti pravo kazdemu zakazat zabit komara?
A maju Krestania pravo kazdemu zakazovat registrovane partnerstvo parov
rovnakeho pohlavia?
.ad erazmus od .wlado | Júl 19, 2010
Som presvedčený že bradáči sa ti ešte budú páčiť, ked ti zavedú šariu. Ale pýtať sa ťa nebudú, tomu ver. :-))
.bez nadpisu od .pau | Júl 20, 2010
hľadal som na nete informácie o tých trestoch nič som nemohol dlhšie nájsť ale ja vďaka diskusii tu som si to teda ako tak overil a sa teda ospravedlňujem, že som napísal, predtým v súvislosti s tým hoaxom ale bol som aj dosť nasŕdený . . . ale aj tak si myslím, že na tom nie je nič zlé, že potrestajú zamestnanca za to, že si neplní svoje povinnosti, ktoré mu plynú z toho, že je štátnym zamestnancom a v štáte platia zákony, ktoré prijali nie zákony cirkvi a preto to je možné považovať za diskrimináciu a podobne . . .
http://www.tyzden.sk/nazivo-doma/statny-uradnik-s-vyhradami.html
.wlado? od .erazmus | Júl 20, 2010
nieco k veci by nebolo? mam si vybrat medzi terorom katolickym a islamskym? ani jeden, dakujem pekne. a ak si si nevsimol, tak ta zatracovana Europa s celkom zacina vysporiadavat s “hrozbou” islamskeho zamorenia… tiez zavadzanim zakonov
uz sa konecne rozlucte s myslienkou ze dogmy patriace do historie budu vecne aktualne…dvetisic rokov oblbovania a parazitovania stacilo.
nikto sa nikoho nepytal ked sa zaviedli cirkevne desiatky, ked bol knaz na cele statu, ktory masovo likvidoval vlastnych obcanov, ked sa robili inkvizicne sudy, ked sa znasilnovali mali chlapci….vyberte si brvno z oka, mladenci…
.svet sa rúti do záhuby od .gR | Júl 20, 2010
Homosexuáli chcú registrované partnerstvá, namiesto toho, aby šli za kňaza. Úradník dostane pokutu, ak odmietne zosobášiť katolíka so židovkou alebo zaregistrovať partnerstvo dvoch homosexuálov, more je zamorené ropou…
Kajajte sa hriešnici, lebo len Mormoni sa dočkajú spásy!
.pán Palko nanešťastie od .klíz | Júl 20, 2010
považuje ideologické výhrady za “výhrady svedomia”. Ak štátny zamestnanec odmietne vykonať svoje povinnosti, prečo by ho štát mal zamestnávať? A je zrejmé, že jeho povinnosti nie sú raz a navždy fixované, to predsa nemôže nikto predpokladať. Považovať to za nepriateľstvo ku kresťanom je produktom chorej mysle. Je to smutné, že pán Palko nás opakovane presviedča o tom, že jeho myseľ už dávno nie je zdravá (ak vôbec niekedy bola).
.vdaka, pan Palko od .ape | Júl 20, 2010
ze hovorite …
.klamete, pán kresťan palko od .radim | Júl 20, 2010
pán palko, to je na odbornú - lekársku pomoc. neklamte ľudí svojimi stredovekými bludmi
.dobre ze ste mimo parlamentu od .karol | Júl 20, 2010
Nechapem kde beriete presvedcenie ze katolicizmus ma moralne pravo sa vyjadrovat, zakazovot, pchat nos a diktovat co sa moze a nemoze diat pri sexe medzi dvoma ludmi, jedno akeho pohlavia.
Po tom vsetkom co o katolicizme vyplavalo na povrch, dokonca si dovolite oznacit cely proces oprostovania spolocnosti v inom state od zakonzervovanych trapnych dogiem ako degeneraciu.
Pan Palko, Vasa bigotnost a sustavne zatvaranie oci pred vyvojom spolocnosti ROBIA VAS DEGENEROVANYM. Pod pojmom Vas, myslim Vas osobne a Vam podobni.
Sloboda jedneho jednotlivca zacina tam kde konci sloboda druheho. Ako sa znizi Vasa sloboda, ked sa Jozko Mrkvicka a Ferko Lopatka vezmu na urade? Nijako.
Ako sa znizi sloboda decka pri/po znasilneni knazom? Velmi rapidne. Dusevna sloboda sa mu mozno nevrati nikdy.
Pan Palko a ostatna cirkevna manupulacna sektarska spodina, neserte si do huby, laskavo sa prestante prizivovat na daniach ktore platime a respektujte vyvin spolocnosti. Zem je uz gulata, vsak ano.
.erazmus od .camo | Júl 20, 2010
Tak teraz dobre počúvaj, zober pero a píš si za tie tvoje sprosté ušiská. Ja som sa pohyboval okolo kňazov ako miništrant a dnes aj ako veriaci. Nikdy som nič podobné čo tu ty vyblievaš zo seba nezaregistroval. Okrem toho. ak je niekto homo, to ešte nič neznamená a kľudne môže byť kňazom. Ty si to tu prekrútil tak, že to je neprijateľné. Cirkev vraví, že je to proti prírode a že taký zväzok nemožno porovnať s manželstvom. Ale nič nehovorí o tom, že homo sú zatratenci, ako to tu podstrkuješ ty. Viem, že sú aj ľudia, čo toto tvrdia a porovnávajú zo Sodomov. Ale tam išlo o sexuálne násilie voči druhým a je jedno, či to boli homo, či hetero, oni chceli, aby im Lot vydal jeho hostí ja obcovanie. Kto nevidí rozdiel medzi tým je IDIOT!!! To sú samozrejme najmä tí čo to takto interpretujú, ale aj tí, čo na základe toho idú súdiť cirkev. To že je nejaký kňaz teplý je mi úplne ukradnuté. Ak to treba zopakovať tak napíš. To z kade sa homosexualita berie, je dohad, ale určite nieje normálne pchať pohlavné orgány do análu druhého človeka. Už ten smrad musí byť na zamyslenie nad tým, že tu niečo nieje v poriadku. Podľa všetkého ide o psychickú poruchu, lebo aj vyjadrovanie týcho ľudí je napospol prihriate. Viete čo tým myslím a môžete sa k tomu vyjadriť. Tá prihriata dobrota nieje prirodzená.
No a vráťme sa ku tým Gay pride reprezentantom, ktorý hlásajú pravý opak vernosti a lásky tj. promiskuitu. LLebo tak ako vy beriete za agrument pre posudzovanie cirkvi tých jej členov, ktorí do nej nepatria, len sa tak tvária, tak isto sa postupuje proti vám. Čo je na tom divné.
Ohľadom výhrady vo svedomí a k tým vašim(všetkým prispievateľom) prihriatym predstavám:
Ide o to, že definícia výhrad by mala vyť definované pevne a vonkoncom nie tak ako to tu vy plodíte zo seba tj. ,,čo ak príde niekto, kto ma výhradu proti tým, čo píšu ľavou rukou.
No tak k tomui len môžem odporučiť špecialistu na psychiku, ale neviem, či sa dá s IQ tohto typu niečo urobiť.
.ako Palko LŽAMI hystériu budí... od .milan | Júl 20, 2010
Ako Palko LŽAMI hystériu budí…
http://vybrali.sme.sk/c/Palko-vybehni-na-scenu/
…nazor mozete mat aky chcete pan Palko…
…ale KLAMAT v MENE BOHA je OHAVNOST
amen
.nechápem od .adrian | Júl 20, 2010
Nechápem, ako môže inteligentný, resp. inteligentne sa tváriaci človek šíriť takéto bludy a výzvy na netoleranciu. Odsúdenie tej sobášnej úradníčky bolo legitímne a správne. Pán Palko, z vašich názorov mám pocit, akoby ste boli aj za obnovenie inkvizície či križiackych výprav. Je veľmi dobrá správa pre Slovensko, že už nie ste v politike, lebo vaše názory sa nelíšia od Slotu a jemu podobných.
.camo: od .erazmus | Júl 20, 2010
osobne komentare pominieme, vsak? svoje iq tu demonstrujes skvele.
ani neviem kde by som zacal - skus niekedy strcit nos do takej dobre zaparenej vaginy a uvidis co je smrad, ak je toto tvoj argument
podobne skvely argument je, ze teba ziaden farar nepretiahol, takze to nemoze byt pravda - tiez velmi inteligentny argument.
co sa tyka pchania sexualnych organov do analu, na to su katolicki knazi prebornici, ved si len prestuduj statistiky, kde sa k tomu SAMI priznavaju - vacsina z nich to ani nepovazuje za porusenie celibatu. uz som tu dal nejake pramene, citaj, uc sa, studuj a potom sa prit bavit s dospelymi
co sa tyka tych gay pride pochodov, ani ja to nemam rad - na zaciatok si tam vycapia na kriz nejakeho holeho chlapa na krizi, za nim idu chlapi v zenskych satoch…no hruza…
.camo: od .erazmus | Júl 20, 2010
este malickost: pises, ze ak je niekto homo tak kludne moze byt knazom…
No, asi si necital vyhlasenie Kongregacie pre katolicku vyucbu z konca roku 2005 (k dispozicii na http://www.vatican.va) “Pokyny a kriteria ohladom homosexualnych osob a ich prijimania do seminarov a svatych radov”, kde sa pise, ze cirkev NESMIE do svojich radov prijimat osoby s homosexualnymi tendenciami.
.ako ďalej od .dododo | Júl 20, 2010
Mne je trochu ľúto, že liberálna a konzervatívna pravica v EU ťahá za kratší koniec proti tomuto liberálno ľavicovému teroru menšiny. Geniálne sa im podarilo pravicu rozdeliť tak, že už aj západní konzervatívci sa boja. A liberálni pravičiari nevedno prečo tomu ešte napomáhajú. Súhlasím, že štátny úradník musí sobášiť podľa zákona. Ale trestať ho väzením? To je sloboda? Je sloboda, ak kandidát na eurokomisára Buttiliogne sa ním nestal, len preto, že nejaká socialistická zberba ho neodsúhlasí? Komisár EU by mal byť volený v každej krajine EU a skrátka by tam bol. A takýchto prípadov bude pribúdať. Otázkou času bude, že sa začne RKC alebo ECAV vyčítať, že nesobáši homopáry a ja som osobne presvedčený, že homoloby sa pokúsi aj o zákaz takýchto cirkví.
Homoloby sa rozťahuje už neskutočným spôsobom. Napr. v americkej armáde doposiaľ platí pravidlo “Don’t ask, don’t tell”. Od roku 1993. Nestačí. Oni musia snáď mať “GAY” vyrazené aj na štítku od hodnosti. Asi aby bolo jasné, kto je tu pánom. Potom prídu hodvábne ružové trenky s bielymi bodkami. Byť normálny americký vojak, tak potom žiadam pre istotu samostatné sprchy, aby som sa nebál zohnúť pre mydlo…
P.S. Ospravedlňujem sa za OFF TOPIC ale nedalo mi…
.prenasledovanie sa blíži od .jurov | Júl 21, 2010
sú toho plné dejiny, kresťania boli prenasledovaní takmer vždy, mikročas pokoja sa končí, niet sa čo čudovať treba sa modliť
.modliť sa nestačí od .dododo | Júl 21, 2010
Treba tu dať jasne najavo, že sa v EU nenecháme terorizovať menšinou. Európska ľudová strana (poslanecký klub PPE), ktorá zoskupuje stredové a stredopravicové proeurópske politické sily členských štátov EÚ nech sa konečne zobudí. Má tam väčšinu, tak nech sa nenechá trvalo kopať do zadku…
.chodte uz do kelu od .erazmus | Júl 21, 2010
s mensinou, vy ste mensina. Hore su linky z “katolickeho” Irska:
84 percent of Irish people supported civil marriage or civil partnerships for homosexuals, with 58 percent supporting gay “marriage” in registry offices.
kde je tam mensina?
a este mi porozpravajte o prenasledovani krestanov, trebars tak tisic rokov dozadu
.och boze preboze od .palko | Júl 21, 2010
pan palko, vazim si vas ako bojovnika proti mafii, ale pohrdam vami ako homofobom. pozrite sa na vec pragmaticky - homosexuali tu boli, su a budu. zijeme v pravnom state, takze ich zvazok musi celit pravnym otazkam. na slovensku sa pravo homosexualnych zvazkov obchadza, homosexualne zvazky nemaju pravo. homosexuali na slovensku su diskriminovani. vy ste clovek krestan katolik, z coho vyplyva, ze by ste mali ludom odpustat. homosexualom nie je co odpustat, to len vy si myslite, ze su hriesni. starajte sa, laskavo, o seba, a nie do druhych. ked chcete jebat s muzom, jebte si, ale neutocte proti homosexualom iba preto, ze sam ste teply, ktory este nepresiel comingoutom. a vasu zmluvu s vatikanom si spisujte iba vy krestania a nam ostatnym s vasimi bludmi a tmarstvami dajte pokoj.
.-pozitiv od .makovnik | Júl 21, 2010
Vsetkych nezdravo pozitivnych, ci uz homo, xeno atd…, co sa ohanaju slovami diskriminacia, rasizmus, nenavist a podobne, ktore sa v poslednych rokoch stali neskutocne popularne; a rozmnozili sa ako potkany treba bit bit a bit, lebo kde nepomoze dobre slovo, pomoze uz len dobre mierena vzduchom chladena vychovna rada.
Smeruje to k totalite, cim viac tym intenzivnejsie.
.nebezpecenstvo nabozenstiev od .egon | Júl 21, 2010
Kazde nabozenstvo na svete predstavuje brzdu vyvoja a slobody. Pretoze uz z principu kazde nabozenstvo popiera vyvoj ludstva, vyvoj prirody, vyvoj vesmiru ako takeho. A najvacsim nebezpecenstvom je institucionalizacia viery na zaklade dogiem. Vsetky nabozenstva si rady prisvojuju vseobecne zakladne moralne koncepcie, podla ktorych sa ludstvo sprava od prvotnopospolnych socializacii a uzurpuju si na ne akesi “autorske prava”. A argumentuju, ze keby nebolo nabozenstva, neboli by sme ani my, lebo bez nabozenstva by sme sa vsetci pozabijali. Je to samozrejme nonsens, ale fanatikom sa to neda vysvetlit. Je to ako ked sa zabija v mene “ochrany” prikazani, vratane toho nezabijes. Nie viera je zla, zla je institucionalizacia viery, ktora sa sprava diktatorsky s presahom na celu spolocnost. A stava sa doslova spolocenskym nadorom. Ked sa stavia do pozicie sudcu, ktory jediny ma patent na urcenie toho, co je normalne a co nie. Vysledkom su potom aj podobne zvratene clanky ako je tento.
.to: erazmus od .dododo | Júl 21, 2010
Ty snáď naozaj súhlasíš s tým, že úradníkovi ktorý odmietol sobášiť hrozí “BASA”? S tým nemôže súhlasiť ani najtvrdší ateista. Čo sa týka menšiny a väčšiny. V otázke RP by sa už aj u nás našla väčšina, ktorá by to podporila. Ale keď sa spýtaš na adopciu detí, tak už väčšina tých, ktorí aj s RP súhlasia už nesúhlasí.
Ale v konečnom dôsledku som pod tyraniou menšiny nemal na mysli len RP. Tu ide o celkovú agendu liberálnej ľavice, v ktorej je agenda homosexuálov len podružná. A tou je práve politika politickej korektnosti. A o absurdnostiach tejto politiky napísal toho veľa napr. Peťo Breiner a toho ťažko môžeš nazvať bigotným katolíkom.
Alebo si zástancom politickej korektnosti ako takej?
.homofob Palko sa opat strapnil od .jojo68 | Júl 21, 2010
ano, nech idu vseci homofobovia do basy…..ked mne hrozi basa zato ze si usulam travu a neublizujem tym nikomu narozdiel od tolerovanych alkoholikov, tak mozu ist do basy i konzervativni tupci ala Palko, Macko, Lipsic, Figel, Hrib..Palka by som poslal do chladku ako prveho, mysim zeby mu to prospelo takisto ako aj celej spolocnosti l.vsak co, ich ideologia je skodlivejsia pre spolocnost ako ked si niekto zapali jointa…
.dododo: od .erazmus | Júl 21, 2010
ja ti poviem ako to je:
uz si pocul o nejakom irskom uradnikovi, ktoreho zavreli? cital si o tom? vies dobre, ze zakon nie je vylucne o treste za sobasenie ale za akukolvek diskriminaciu. Ked cestujes v lietadle, tak mas na zachode upozornenie, aby si nefajcil, lebo ti HROZI pokuta 25,000 $. Este nikto ju nezaplatil. To je tzv. horna hranica. Vsetky tieto plane nareky, za ktorymi je obycajna homofobia, si nechajte. Palkovi ide o to, aby mohol presadzovat svoje - cirkevne normy a zakony, a kedze momentalne veje vietor uplne inym smerom + ma s tym aj nejake osobne problemy +je von z politiky lebo ho uz nikto nechcel, tak pise taketo fasiny, ktore nemaju nic spolocne s realitou.
Politicka korektnost je absurdna, ale ked proti nej bojuje katolicka cirkev, ktora je este ovela absurdnejsia, tak je to trapne. A nie som ateista. Len vidim, co za podvod a hniezdo neresti je organizovana cirkev, akakolvek.
.to: erazmus od .dododo | Júl 21, 2010
S tebou je naozaj ťažká reč. Ja tvrdím, že za prejav diskriminácie by mala hroziť maximálne pokuta. Rozhodnie nie BASA. Ani ako hrozba. Argument, že ešte nikoho neodsúdili nebstojí. A tu nejde len o RP. Aby si sa raz nedivil, že ťa tá mašinéria zomelie.
.dododo: od .erazmus | Júl 21, 2010
jasne, so mnou je tazka rec, ale za to ty mas kompletne prestudovane anglosaske pravo a vies, ze takmer na vsetko je tam dvojita moznost trestu - bud financna alebo vazenie. Ak prejdes na cervenu a nechces zaplatit pokutu, mozes si to tiez odsediet. Detto so zakazom fajcenia. Takze najprv studovat, potom sa rozculovat.
Rovnako ako Palko, aj jeho priaznivci su okamzite ochotni vsetko posudit a zaradit - napisat, ze je tazka rec, ze mam sproste usiska - a pritom ani netusia, o com diskutuju.
.to: erazmus od .dododo | Júl 21, 2010
Ja viem, že anglosaské právo je zvykové. Preto by mi vadili prípadné importy do toho nášho. Len si vezmi USA s ich “Anti-Sexual Harassment Act of 1995.” Ten obsahuje aj také nezmysly, že už sa chlap bojí ženskej otvoriť dvere.
P.S.: Nepamätám sa, že by som spomenul, že máš sprosté ušiská, takže to si dúfam myslel niekoho iného.
.elan od .elan | August 2, 2010
Cirkev by sa nemala motat do politiky
.xCXcIqkVqeYDKMjobX od .voncile | Máj 12, 2011
Glad I’ve fainlly found something I agree with!
.iZDItFuzU od .vafluynoqv | Máj 13, 2011
TL1DWs cfgidozonuzo
.kKnUHTho od .ktaelill | Máj 14, 2011
dmKAsE , [url=http://fuxulszrmquh.com/]fuxulszrmquh[/url], [link=http://tuoyjtokxhyi.com/]tuoyjtokxhyi[/link], http://egiwmeplvifh.com/
.nRYHdElB od .hvkouif | Máj 14, 2011
iSHcAJ hkofhoqaizjv
.uGMzXEAp od .kuzblcw | Máj 29, 2011
4wWs1U , [url=http://qmerewwzamwg.com/]qmerewwzamwg[/url], [link=http://vcjxsmtsfjem.com/]vcjxsmtsfjem[/link], http://sncxhnaiivxd.com/
.re: od .wolfeAgnes | Júl 18, 2011
People deserve very good life and home loans or just sba loan will make it much better. Just because people’s freedom bases on money state.