.blog

späť na články bloggera

Protest Gorila, alebo ako pomôcť Ficovi vyhrať voľby

Apatia a rezignácia voličov po kauze Gorila je veľká. Nevoliť však teraz naozaj znamená voliť Fica, viac ako inokedy.

V piatok sme sa  s kolegom Mirom Porochnavým zúčastnili na protestnom zhromaždení občanov ku kauze Gorila v Bratislave.  Je fajn,  že verejný tlak na vyšetrenie tak závažnej korupčnej kauzy zo dňa na deň rastie.  Je fajn, vidieť po tak dlhej dobe všeobecného nezáujmu v uliciach také veľké množstvo ľudí.  Ľudí, ktorí sú nespokojní  s tým, čo sa v tomto štáte udialo. Ľudí, ktorí dávajú poriadne nahlas najavo svoje pobúrenie a hnev.  Aj ja som chcel svojou prítomnosťou vyjadriť svoju nespokojnosť.  Aj ja som chcel svojou prítomnosťou všetkým zodpovedným povedať, že chcem, aby bola kauza riadne vyšetrená a skutoční vinníci  majú byť patrične potrestaní. Tri veci ma však zaskočili.  Prvou bol zjavne ľavicovo-radikálny podtón niektorých rečníkov na tribúne. Až sme mali s kolegom naliehavý pocit, že celú akciu  organizuje Komunistická strana Slovenska.  Napokon sme si to však vysvetlili tým, že študenti a rôzni aktivisti sa vždy orientovali viac doľava, ako doprava. Druhou vecou, ktorá ma zaskočila  bolo často sa opakujúce slovo. Slovo revolúcia.  Možno si poviete - čo je na tom zlé?  Veď politici sklamali, systém je nedostatočný, je potrebná  zmena.  Áno, do istej miery súhlasím. Nikto z prítomných, a nikto z rečníkov však nepovedal o akú zmenu má ísť. Zmena režimu? Zmena politického zriadenia?  Netvrdím, že demokracia je najlepší systém vlády. Netvrdím, že niektorí politici si nezaslúžia riadnu príučku. Ale REVOLÚCIA? Dobre, ale  čo potom? Čo bude nasledovať?
Treťou, najzávažnejšou  vecou, resp. najzávažnejším rušivým momentom bolo to, čo sa s veľkou ľahkosťou  nieslo davom. Veta:  „Nepôjdem voliť“.  Táto veta sa ozývala námestím jasne ju bolo vidieť na mnohých plagátoch.  Tak sa pýtam, o čo tu ide?  Je cieľom  vyvolať v ľuďoch rezignáciu a apatiu?  Odpoveď znie:  áno, presne to je cieľom. No hneď sa mi natíska aj druhá otázka: komu by to najviac v tejto chvíli vyhovovalo?  Odpoveďou znie: Ficovi a  SMERu-SD. Čím nižšia účasť, tým viac kresiel.  Jednoduché a zreteľné.
Pravicový volič je na kauzy citlivý. O tom sme sa presvedčili už v dávnej minulosti, ale aj pri posledných voľbách. Ľavicového voliča kauzy až tak veľmi nezaujímajú. A ak áno, tak príliš nemenia jeho postoj. Kauza Gorila však narobila v preferenciách pravice riadnu paseku. Ľudia už naozaj strácajú nádej. A  Fico so SMERom si naďalej pohodlne sedia na svojich štyridsiatich percentách. V tejto dobe ešte vyzývať ľudí na neúčasť vo voľbách je naozaj buď absolútna HLÚPOSŤ, alebo čistá MANIPULÁCIA.
Preto vyzývam všetkých ľudí. Nenechajte sa zmanipulovať! Neprepadajte  apatii!  Nenechajte si vziať nádej! Nenechajte sa zmiasť falošnými signálmi a choďte voliť! Lebo len my -  slobodne rozmýšľajúci občania, si môžeme vyberať ľudí, ktorí nás budú zastupovať. Lebo len my dokážeme spraviť malú „revolúciu“ tým, že si vyberieme skutočné osobnosti. Ja som rozhodnutý voliť a nikto a nič ma nedostane do apatie a rezignácie. Budem voliť slušných ľudí. Budem voliť tých, čo sa s Ficom ani Haščákom nedohodli.
 
1 2 3 4 5

zatiaľ nikto nehodnotil

.diskusia

  1. Ani 20 rokov dzurindovho divadelneho predstavenia ludi neodradilo , ano ,SAS Matovic 99% Cely rad dzurindo s r.o. stran

    .memosk | 6. február 2012 o 8:08

  2. Za mojej ery - koniec 90-tych rokov, sa studenti orientovali vylucne doprava. Som potom z dnesnych studentov zhrozeny.

    .laborec | 3. február 2012 o 20:51

  3. o tom, kto vlastne stoji za tymi protestami, ale viem, ze z tych mladsich recnikov sa tam motali ludia blizki OKS a PASu (niektori ludia tvrdia aj o iniciative odidencov 99%)... ale ta slecna/pani, ktora dnes hovorila o jej predstave budovania noveho systemu mi pripomenula reklamu na blud "vesmirnilide" ... prepadnutie majetku firiem (napr. pravnickych osob) nie je v zahranici nic vynimocne, len na Svk sa za Petrikovej prijala na tlak EU v 2009 najslabsia podoba trestnopravnej zodpovednosti pravnickych osob, odkopirovana od Spanielska, ktore ju medzicasom uz novelizovalo, u nas sa s tym vsak nepohlo... prakticky sme eldorado pre podnikatelov a lobistov

    .1a | 3. február 2012 o 16:34

  4. Tato veta je cista demagogia: "V tejto dobe ešte vyzývať ľudí na neúčasť vo voľbách je naozaj buď absolútna HLÚPOSŤ, alebo čistá MANIPULÁCIA." Kto nejde volit, ten mozno nejde volit z apatie. Alebo nejde volit preto, lebo nechce volit zlo (ani vacsie, ani mensie). Kto ide volit, ten vyjadruje suhlas s tym, aby niekto druhy za neho rozhodoval. Kto s tym nesuhlasi, nema inu moznost ako neucast na volbach.

    .soe | 3. február 2012 o 14:26

  5. g

    .ddd | 3. február 2012 o 0:41

  6. 1. Konzervativci to vzdy tak citili, ze ked je narod na ulici musi to byt zarucene lavicove. 2. Nevolit, je tiez forma hlasovania. A sme pri probleme, koho volit? Mozno tieto protesty budu mat za nasledok prave to, ze stare struktury to vzdaju a pravica sa precisti. 3. To ze Ficovolic nie je citlivy na kauzy neznamena, ze pravicovy volic musi vzdy volit so sebazaprenim. Okrem toho zjednotil celu lavu stranu. Co urobila pravica, rozdelila sa na desiatky dalsich stran? Aky je rozdiel medzi kdh, sdku, kds, oks,... no absolutne ziadny. 4. Vsetci konzervativci a intelektuali kritizuju organizatorov protestov, ktori vobec neboli pripraveni na taku velku reakciu. Ono to vsak bol absolutne spravny pristup aktivnych obcanov. Ako z prirucky. Kritizovat ich zato, ze nie su rodeni politici a ze ich poziadavky su nedokonale je ale totalna hlupost. Kto z vas mudrlantov sa k nim pridal? Kto z vas im poskytol cennu radu? Vsetci mate plne hlavy volieb a vypisujete "ultratrefne" clanky. Co je komunisticke na zhabani nezakonne nadobudnuteho majetku? Ako inak nazvat pokus o radikalnu zmenu zakonov nez revoluciou? Akykolvek prejav obcianskej nespokojnosti si zasluzi obdiv a podporu, nech su jeho ciele akekolvek. Nabura totiz apatiu, ktora je navacsim nepriatelom demokracie a zaroven naznacuje, ze su v spolocnosti aj nespokojne skupiny ludi. Z mojho pohladu ti ludia ktori organizuju protesty nerobia nic ine, len buduju obciansku spolocnost!

    .brano pepel | 2. február 2012 o 20:06

  7. Naozaj sa zamyslime: Myslíte si, že v súčasnosti je konkurencie schopná alternatíva voči strane SMER SD, ktorá by dokázala normálne riadiť Slovensko aspoň jedno volebné obdobie? Ja si myslím, že nie a určite nie som sám.

    .vuzuela | 2. február 2012 o 13:26

  8. Otázka stojí inač, kto sa nestretol s Haščákom? ....Dzurinda? Mikloš? Radičová?skutočne si myslím, že ich bolo veľa, alebo prečo tu máme SMS a dopisovanie si o voľbe prokurátora v Sasanke atď.? Dôležité však je kauzu prešetriť a hlavne spomínané provízie. A potrestať viníkov. Nie len robiť na tom kampaň!

    .ferino | 2. február 2012 o 13:22

  9. vcera som tu dal dlhsi prispevok, vysvetlujuci, ako to bolo a preco a o co nam v proteste ide, ale zazracne zmizol :) dakujem, objektivita tyzdennika tyzden ma u mna uz asi taku hodnotu ako tie GORILY, ak si niekto este naivne mysli ze MLADI ludia by chceli navrat komunizmu, tak je asi najvacsi hlupak, chceme PRIAMU demokraciu, chceme kontrolu ludu nad politikmi, pretoze ti maju SLUZIT nam a nie MY im, recnici neboli vybrati najlepsie uznavam, len netreba zabudat ze organizatori to vsetko zhanali na rychlo (techniku, nejakych recnikov) vobec nebolo jasne ci tam ludia vobec pridu, ale PRISLI pretoze GORILA nas prebudila zo zleho sna do este horsej reality,lenze ocividne sa tu niekomu nepaci, ked clovek da iny nazor, nez je v prospech volieb a pana Mojzisa

    .izidor | 2. február 2012 o 9:11

  10. Pravica sa najprv musi dokladne ocistit od goril, az potom bude mat zmysel volit. Je teraz prakticky nemozne volit iba tych slusnych (ak by sme vobec vedeli, ze su naozaj slusni). SDKU, KDH, MOST az mono na male vynimky zopar jednotlivcov medzi slusnych urcite nepocitam. SaS ma zopar slusnych (Galko, Kollar ...), ale aj niekolko zjavne neslusnych (Krajcer, Mihal, Miskov) a kontraverzneho sefa Sulika. OLaNO je bohuzial zmes vytvorena zo zjavne neslusnych starych prizivnickych gorilich struktur KDS (Palko, Miklosko, Minarik, Bauer) a OKS (Zajac, Dostal), ktore boli sponzorovane aj ludmi z Penty, nehovoriac o darebactve vatikanska zmluva, ktora umoznila cirkvi parazitovat na danovych poplatnikoch a inych svinstvach, ktore pomohli legalizovat. Na ich kandidatke sa nachadzaju aj dalsie popularne postavicky, ktore sa cely zivot prizivuju na state a nie je mozne ich za slusnych povazovat ako vatikansky pokrytec volakedy za komunistov ochotne hrajuci komsomolcov Bucko, homofob Rakus, lavicovy ochranar Huba a ex-odborarka Zuffova. Mnohych dalsich kandidatov tam bohuzial dobre nepozname, ale aj keby boli slusni, tak nemaju sancu sa prekruzkovat kvoli uz dlhorocnej popularite a volicskom zazemi tych znamych a neslusnych. Takze, keby som volil niekoho neznameho z OLaNO, tak by som svojim hlasom akurat pomohol do parlementu tym neslusnym. Pravica okrem toho teraz uz nema vobec ziadnu sancu, aj keby sa hned za 1 mesiac ocistila od goril. Fickovych na "istoty" adiktovanych volicov nikto neprsvedci ziadnymi argumentami ani faktami zmenit nazor. Cize nas caka vlada Fica. A to je aj dobre, pretoze kto iny by mal vladnut pocas nastupujucej tazkej financnej krizy ako ten, kto tak rad zadlzuje a rozhadzuje peniaze niekoho ineho. Nech si zlize smotanu z krizy a hnev proletariatu on a jeho volici, ktori potrebuju padnut az na same dno, aby snad konecne pochopili realitu. Pravicova vlada by tak ci tak nic nevyriesila, pretoze sa uz nic vyriesit neda. Akurat by mohla nebodaj zvysit dane (uz ukazali, ze su dost blbi aj na to) a nedajboze osekala vydavky, ale to by uz ziadnu krizu nezvratilo. Uz je neskoro. Takze nevolit je perfektne legitimne a racionalne. Tu to najprv musi poriadne vyhnit, aby sa dalo znovu nieco stavat na spalenisku.

    .freeman | 1. február 2012 o 23:10

  11. Nezakrývajme si oči. Je to naozaj zlé. Pokus o demokraciu na Slovensku sa končí. Vďaka nenažrancom, ktorí zneuctili demokraciu.Nenažranci, čo nikdy nemajú dosť. Aj dvesto milionové úplatky sú málo.Navyše ak nová kríza, ktorá nás s najväčšou pravdepodobnosťou čaká, bude naozaj zlá plus gorilia korupcia, určite sa zjavia majitelia jedinej pravdy a hlavne poriadku (komunisti, fašisti a podobne) ľudia im budú načúvať a novej totalite sa nevyhneme. Netreba sa čudovať ľavicovému zameraniu antigorilích protestov. Nostalgici socializmu cítia možnosť zmeny. Môžu ešte viac rozkývať ľoď. Takzvaná pravica na Slovensku si porážku vo volbách plne zaslúži.

    .koščejNesmrteľný | 1. február 2012 o 21:05

  12. aha a tiez sa nestotoznujem s tymi par plagatmi co tam mladi chalani drzali, ze nejdu volit nikoho, ja chodim volit vzdy a pojdem aj teraz, ved tie volby platime z nasich dani, problemom vsak vzdy je ze niet koho normalneho volit, zatial ma vsetci sklamali, preto by som bolaradsej za zmenu systemu

    .wallinka | 1. február 2012 o 20:14

  13. aaale ludia ved si uvedomte ze to organizuju neskuseni, nahodne stretnuti, ludia, aj preto nebola aparatura a ozvucenie na prvom proteste nic moc a ani niektori z tych recnikov neboli nic moc, mozno si mohli ich prejavy najskor organizatori pozriet, hlavne ten jeden starsi pan uz bol fakt otravny, a trocha prestrelila s tou "cirkvou" aj ta mlada zena, oni ale rozhodne nereprezentuju nazory celeho davu, ktory tam bol, protest sa robil cez FB kde su najma mladi ludia a urcite nechcu zazit " komunizmus", NIE my chceme postupne prave tu priamu demokraciu, ale zmeny musia ist nejako postupne, pred prvym protestom nebolo vobec jasne ci ludia na protest pridu, ako to dopadne a tak, poziadavky sa vyvijaju a pridavaju postupne, isto ze sa robia aj chyby, ale to len svedci o ich neskusenosti a zaroven o tom ze nie su dosadeni nejakou polit.stranou, bezni ludia prisli vyjadrit svoj postoj ku kauze Gorila ale aj k systemu, v ktorom sa kradlo dlhe roky a k tomu ze nesuhlasia s tymto stavom, v druhom proteste sa ziada aj odvolanie osob, v dalsom uz snad pride aj rozpracovany navrh na ine riesenie (priamu demokraciu), nejake skupinky sa na FB dokonca zaoberaju aj navrhom na novu obciansku ustavu, ale nechcite aby organizatori mali vsetko hotove na tanieri za dva TYZDNE!!! vyvinulo sa to spontanne a ja verim ze sila myslienky sa postupne vyvinie aj dalej , odbornici na temu priamej demokracie nech kontaktuju organizatorov aj so svojimi navrhmi , dobrymi radami... Dajme tomu aspon sancu, nakoniec niet co stratit, horsie tu uz byt hadam ani nemoze

    .wallinka | 1. február 2012 o 20:10

  14. dobre pise tento KDSak! predsalej je spravne, ze v Matovicovej kandidatke su aj takito ludia s rozumom!

    .meme | 1. február 2012 o 19:25

  15. Ignorovanim volieb dojde iba ku anarchii.

    .peter2 | 1. február 2012 o 17:48

  16. Nebuďte smiešni. Bol som tam. Áno, na zhromaždení bolo vidno (alebo skôr počuť) všetky možné ideologické a poltické skupiny. Niektorí rečníci bľabotali ozaj úžasné nezmysly. Stúpencov SDKÚ a KDH tam bolo ozaj pomenej, hádajte prečo asi. Ale išlo o autentický protest ľudí proti politickému marazmu v ktorom sa nachádzame. Iste, na proteste by sa rád kde kto priživil. Argumentácia autora, ktorý hľadá za protestom spiknutie a ľavicovú konšpiráciu sú ako keby vystrihnuté z Rudého práva 1989 o intrigách svetového imperializmu, ktorý chce rozvrátiť našu republiku.

    .kvetoslav | 1. február 2012 o 15:08

  17. Poziadavky ludi su myslim uz v tychto dnoch celkom jasne treby vytvorit podmienky na prechod na priamu demokraciu a spravit preto vsetko mozne. protest by sa mal zamerat na pad vlady, zmenu ustvy aby to bolo mozne , informovat verejnost, spravit referendum a skoncit toto trapenie ... btw uz asi 10x sa snazim zadat spravne text z obrazka wtf sa ksa to neda citat ...

    .skiFi | 1. február 2012 o 14:56

  18. a co im mame nechat tie nakradnute majetky? Vyborne, pan autor... to co tu je, nie je ziadna demokracia, iba nejaky pseudosystem, ktory furt a od zaciatky vyhovoval len uzkej skupine jednotlivcov. Kazdy politicky system ma urcite idey.... len ludia to kazia...

    .dMW | 1. február 2012 o 13:49

  19. @pavol Prok: I ked vdaka nasemu “uzasnemu” volebnemu systemu budem musiet volit toho, kto ma sancu sa dostat do parlamentu a nie toho, koho by som chcel. my chceme STV, my chceme STV (Single Transferrable Vote, cize by sa umoznilo volicovi urcit, ze ak nim volena strana nedosiahne 5%, hlas sa automaticky presuva druhej volicom urcenej strane)

    .xmrk | 1. február 2012 o 12:58

  20. presne takto som to cítil od začiatku aj ja, p. Lučanič. Beriete mi myšlienky z úst. Len pohľad na tých usporiadateľov vo mne vyvoláva komunistický zápach. Tie zachmúrené, nevrlé tváre plné zlosti a už na prvý pohľad plné arogancie vo mne vzbudzujú obrovskú nedôveru a rozčarovanie, než opak. Hneď som si všimol, ako si p. Gallova (mimochodom špiritistka a vyznavačka mágie!!!) vychutnala, keď mohla spomenúť, že neprišli len kvôli gorile, ale aj kvôli zmene SYSTÉMU! Z akého na aký to už nepovedala. Je to ale všetkým chápavým jasné! Veľmi správne uviedol Nicholson, keď povedal, aby sa tieto emócie premenili na pozitívum v podobe ochoty meniť veci vo voľbách. Aj on si zrejme všimol, s kým má tú česť!

    .broker | 1. február 2012 o 12:48

  21. Mozno vam uniklo, ze za tymito protestami je aj snaha o obciansku ustavu a priamu demokraciu. V tomto zmysle je rozhodnutie nevolit absolutne logicke - preco mam ist volit, ked chcem zmenit politicky system, aby v nom bolo menej politikov a viac rozhodnuti obcanov? Preco pokracovat v niecom, co dokazalo svoju ubohu nedokonalost a je odsudene skor alebo neskor na zanik. Taketo strasenie Ficom je nanic. Treba si totiz uvedomit, ze je lautr fuk, kto vyhra volby a kto je vo vlade. Koniec-koncov, presne toto dokazuje samotna Gorila. Pretoze politici su stale len stredny menezment korporacii - takze boj by mal byt namiereny skor na hlavu mafie, ako na pesiakov. Ked by som nieco vytkol protestujucim, tak skor toto, ze by sa mali zamerat na bojkot velkych hracov, a to dosledne.

    .rockblock | 1. február 2012 o 12:42

  22. Manipuláciousa dá nazvať celý tento príspevok ,lebo hoci niesom ficovec a na jeho obranu sa nikdy nepostavím, vidím kto organizuje protest Gorila a sú to len podporovatalia KDS a KDH. Tak čo za hry sa tu hrajú a v prospech koho

    .petro | 1. február 2012 o 11:53

  23. suhlasim aj s komentarmi. Volit treba. Medzi Ficom a Dzurindometc. uz nie je velky rozdielOtazka ostava: koho voliť?

    .jitka | 1. február 2012 o 11:47

  24. Od prvého momentu je v pozadí jasná manipulácia v zmysle autorových slov.

    .stefan | 1. február 2012 o 11:34

  25. Ak vyhra Fico vdaka znechuteniu a apatii na pravej strane, tak to bude len a len dobre. Nic ine nedokaze vycistit zatuchliny v SDKU a KDH ak vo volbach nedostanu odkaz, ze ludia uz medzi nimi a Ficom nevidia rozdiel. Ja ho uz tiez nevidim. Slavne reformne casy su uz davno prec. A Dzurinda, Miklos a spol uz nemaju silu zmenit tuto krajinu k lepsiemu. Patri im vdaka za to, co kedysi dokazali, ale do buducnosti uz jednoducho nemaju co ponuknut.

    .ferdozem | 1. február 2012 o 11:31

  26. Ja len tolko, ze Ficov fackovaci sparing partner uz je myslim jasny v podobe KDH, a co sa tyka Gorily, aj tak to dopadne tak, ze nakoniec niekto z hora povie ze Gorila vobec nie je autenticka a vsetko co doteraz bolo zverejnene nie je pravda.....

    .peter | 1. február 2012 o 10:00

  27. no a čo ked vyhra Fico ? Nie je to demokratické ? Potrebujete pán L. burcovať davy či médiá aby manipulovali ludí proti Smeru ?

    .jano Gaspar | 1. február 2012 o 9:57

  28. Nesuhlasim s tvdenim, ze by sa cely protest niesol v duchu "nepojdem volit". Ano, bolo tam zopar plagatov. ktore o tom hovorili, ale na tribune naopak, napr. pan Tom Nicholson upozornil, ze treba ist volit. Co aj ja osobne na 100% urobim. I ked vdaka nasemu "uzasnemu" volebnemu systemu budem musiet volit toho, kto ma sancu sa dostat do parlamentu a nie toho, koho by som chcel. Suhlasim s organizatormi, ze treba volby odlozit, aby sa to presetrilo a zbavili sme sa aspon niektorych darmozracov, aby sa tam opat nedostali. Chodte protestovat a CHODTE VOLIT.

    .pavol Prok | 1. február 2012 o 9:10

  29. Presne si vystihol aj moje pocity z piatkového protestu. Štvalo ma tých pár transparentov "V r. 2O12 nevolím"- treba doplniť: "nevolím Gorily"!!! a preto sa mi zdá byť málo voliť tých, čo sa nedohodli- lebo možno chceli priveľa. Ja budem voliť tých, čo sa s Haščákom ani NESTRETAVALI.

    .var,OĽaNO č.37 | 1. február 2012 o 9:09

  30. Ficovi pomáhať netreba, voľby vyhrá tak či tak... Otázka je, či dokáže vládnuť sám alebo bude potrebovať fackovacieho sparing partnera.

    .johny07 | 1. február 2012 o 9:03

  31. Súhlas s článkom. Ak ľudia neprídu voliť, SMER-SD môže začať mydliť ruky už teraz.

    .jozef | 1. február 2012 o 9:00

  32. Priatelu, ty si absolutne nic nepochopil.

    .petr | 1. február 2012 o 8:51

  33. Ludia odmietaju ist volit, lebo nemaju koho zvolit. Momentalne sa v tom parlamente nachadza velka skupina ludi, ktora rozkradla tento stat a ludia nevedia komu mozu verit. Uvedomeli ludia stratili doveru v NR SR. Viem, aj pred tym ludia nadavali na NR SR po krcmach, ze to za moc nestoji. Ale teraz, teraz konecne od vzniku Slovenskej Republiky mame vekovu kategoriu ludi, ktora nepozna socializmus a su dost stary, aby nieco povedali a mohli nieco zmenit. Pokym sa nepresetri gorila a nepojdu vinni ludia do vazenia, tak ludia NR SR nezacnu znova verit. Preto ludia nemaju zaujem volit, lebo tim ludom v NR SR neveria, takze nevidia nikoho, koho by mohli volit.

    .michal Štefaňák | 1. február 2012 o 8:11

  34. súhlasím s tým že protestujúcim chýba okrem výzvy odstúpiť konkrétne riešenie niečo za čo sú na druhej strane oceňujem ich schopnosť aj takom zlom počasí zorganizovať a realizovať protest a osobne sa ho zúčastniť je pred voľbami ak neprijmú politickú zodpovednosť jednotliví aktéri gorily budú ju musieť prijať strany alebo ich voliči ľudia akoby nechceli počúvať riešenia a politici sú radi ak im nemusia o riešeniach hovoriť dva príklady sdku hlása viac práce lebo nezvýšime dane smer ústami svojho predsedu v nedeľu na obed v stv vyhlásil že nezamestnanosť v novej vláde vyrieši výjazdovými zasadnutiami vlády mimo bratislavy stále dookola to isté sľuby heslá frázy ale je na občanoch k čomu dotlačia politikov a nielen pred voľbami lebo ak kritizujeme politikov tí žijú v podmienkach ktoré im umožňujú občania všetci občania voliči aj nevoliči ak vyhlasujeme že veľa politikov je nezodpovedných neplatí to aj o občanoch ? preto by bolo veľmi fajn ak by sa občania pred voľbami pozreli do zrkadla a podľa toho sa rozhodovali aj v tom či sa zúčastniť alebo nezúčastniť volieb

    .ján Zvolen | 1. február 2012 o 7:07

  35. Síce som tam nebol ale dnes som cítil z predstaviteľov a ich požiadaviek komunistický smrad.Zmrazenie majetku,ktorí by mal byť vrátení ľudu.Takisto som očakával , že povedia niečo také : Chceme priamu demokraciu a nie zastupiteľskú . No nepočul som nič čo by nasvedčovalo , že chcú zmenu k lepšiemu . Oni chcú len odstrániť ľudí ktorí figurujú v Gorile ale nechcú riešiť tých ďalších . Nemohol som ich nazvať ináč ako Komunisti .

    .jozef | 1. február 2012 o 1:50

.pridajte svoj komentár

Komentáre do diskusie môžu pridávať len prihlásení používatelia. Prihláste sa, alebo ak ešte nemáte svoje konto, zaregistrujte sa u nás.

Redakcia i autor článku si vyhradzujú právo vymazať príspevky, ktoré obsahujú vulgárne či rasistické výrazy, a tiež tie, ktoré sú osobným útokom na redaktorov a spolupracovníkov .týždňa.