.aforhytmick: Suliboda a Sulidarita - aktuálne doplnené
.juraj Macko | August 7, 2010 | prečítané 4805x | komentované 71 ľuďmi
Nové tváre, nové pojmy…
.suliberalizmus
Otvorené a transparentné súkromné podnikanie poslancov z verejných zdrojov počas volebného obdobia .
.heslo suliberálov
Postav “Liberálny dom” !
Zasaď (čakaj, usuš a vyhúl) “liberálny strom” !
TRH-ni si zo spoločného !
.suliboda
Bratislavský poslanec sa môže slobodne rozhodnúť, či bude úradovať vo svojej poslaneckej kancelárii v Bratislave alebo vo svojej poslaneckej kancelárii v Bratislave.
.sulidarita
Aj sociálne odkázaní musia byť solidárni s bratislavskými poslancami a nepomôže im, ani keď sa postavia na mihálnice.
.tomatovič
Obyčajný človek s rajským pretlakom praktických nápadov.
Aktuálne doplnené:
.filozofia Sulejmana I. - Nádherného
Snobito ergo sum.
zdroj: Sulíka viezol Poórov Premier
z diskusie: Richard Sulík
Komentáre (71)
Pridaj komentár
Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X
Design and Technology by MONOGRAM
.jurajovi od .dododo | August 7, 2010
Juraj, ajkeď ma nepoznáš, mnohokrát som bol na tvojej strane v diskusiách na SME či inde. Žiaľ musím konštatovať, že tvoj dnešný aforhytmick mi vtipný nepripadá. SaS má mnoho dobrých nápadov, ktoré ma oslovujú napriek tomu, že som konzervatívec.
.dobré:-) od .frederik | August 8, 2010
Náhodou je to vtipné a trefné, len krátke. Pevne verím, že zoznam pojmov sa rozrastie, títo suliposlanci sú mimoriadne plodní na “hlboké” myšlienky.
.toto je definitivny dokaz od .erazmus | August 8, 2010
ze boh neexistuje, lebo ak by existoval, nemoze dopustit takto neludsky krute pokusy o vtipkovanie.
Tak ako beznohi nemozu tancovat a nemi spievat, tak ludia bez stipky zmyslu pre humor nemozu vtipkovat - priroda nedovoli. Ked sa o to napriek tomu pokusaju, vzbudzuje to prinajlepsom sucit. Ale ako vo vsetkom, autor je aj v tomto patologicky a narcisticky obsesivny a neprestane.
Menej je casto viac, ale v tomto pripade by nic bolo vsetko.
Ivan Vyskocil ma poviedku o cloveku so zvlastnou schopnostou - o comkolvek zacal rozpravat, to znicil - kazdy subjekt jeho dalekosiahlej analyzy zanalyzoval do poslednej molekuly tak, ze sa rozplynul. Vyskocil musel citat Mackove prispevky a vtipkovanie.
Pan Macko, napiste nieco o sebe!
.bez nadpisu od .jedlicka | August 8, 2010
Erazmus, nie si nahodou ideologicky predpojaty?
Mne su napady SaS sympaticke, ale s tym domom to prestrelili a Duro to podla mna vtipne vystihol.
.bez nadpisu od .fJ | August 8, 2010
Hm, tak toto je prúser ako hrom…Nie som fanatický obhajca SaS, ale toto bolo vtipné asi ako keby som chcel o Bohu vtipkovať štýlom: Boh - preľud mysle ľudí postihnutých tzv. ,,náboženstvom” - chichichi, to sme sa zasmiali.
.jedlicka: od .erazmus | August 8, 2010
v tomto pripade vobec nejde o ideologiu a SAS ani nebudem komentovat. ale Mackove “aforizmy” su priserne, nech uz su o hocicom.
Teoretizovat o vtipe je tazko a ja nie som Bachtin, ale prvoplanovost a konstatovanie ocividnej reality nepatri medzi zlozky vtipu ci humoru. Nasilne slovne hracky rovnako. Proste je to zufale. A zufala je aj ta narcisticka nastojcivost s akou autor nielenze nevie kedy prestat - ale v jeho pripade, ze nezacat by bolo najlepsie.
Jednoduche: bigotnost a vtipkovanie nikdy nesli ani nemozu ist dohromady. na vtip treba lahkost, odstup, sarm a inteligenciu.
.ad: erazmus od .jakub Nedoba | August 8, 2010
Suhlasim
.vtipne a trefne od .camo | August 8, 2010
Erazmus, ty sa choď dať vyšetriť. Nazvať toto ,,neľudskými, krutými,, pokusmi o vtipkovanie, to je už dávno za hranicov normálnosti. Na veriacich by si naložil aj to čo nieje, ale tu je ti zrazu niečo neľudské a kruté??? Si podliak…
.bez nadpisu od .jedlicka | August 8, 2010
Ako som si myslel, “nebigotna” ideologia.
.jedlicka: od .erazmus | August 8, 2010
bigotnost nie je naviazana na ideologiu ale na neschopnost odstupu - nadhladu od cohokolvek/na cokolvek. napriklad od faktu ze dogmatizmus a humor nejdu dokopy. nikdy. v ziadnej ideologii. preto nebol vtipny rohac a nie je vtipny macko.
.
pokusat sa obhajit akutnu nevtipnost a narcisticku obsesiu poukazovanim na udajnu ideologicku prislusnost kritika - slabe a nevtipne. ale ani som necakal inak.
.brrr... od .sano | August 8, 2010
…:)
inak sa neda komentovat…
.dobry aforizmus od .the_son_of_man | August 8, 2010
velky tvorca aforizmov povedal: najprv som tvoril aforizmy dlhe a zle, potom kratke a zle, a nakoniec niekedy dobre a kratke.
-
si v prvej faze.
-
rada odo mna: aforizmus by nemal kritizovat/zosmiesnovat niekoho za to, co robia vsetci
-
je to take plytke, niezeby to nebola pravda, ale je to polopravda, z ktorej trci ucelovost.
-
takze zaverom: je to slabe
.tomatovič od .trezorovič | August 8, 2010
čo robíte, ten tomatovič náhodou stojí za to
.na zaver: od .erazmus | August 8, 2010
stare rimske prislovie:
ak ti povie jeden clovek, ze si somar, ignoruj ho. ak ti to povedia dvaja, zamysli sa. ak traja, kup si sedlo.
a promovanemu psychologovi camo: tvoj zmysel pre humor je tiez zjavne nepritomny. mozno treba poprosit ducha svateho, aby ta vtipom pozehnat racil…ale obavam sa, ze to by bol vacsi zazrak ako lourdska voda.
.erazmovi od .somar | August 8, 2010
Kupim od teba sedlo, moze byt aj pouzite.
.bez nadpisu od .m8642 | August 8, 2010
chabeee
toto sa da zaradit ku klasickemu “klaus s korunou v prdeli”, akurat sa to ani len nerymuje
este ten tomatovic je vtipny, zvysok je hrozne nasilu, je to dlhe, a pointa nikde…
.je to viac menej pravda, ale ... od .lol | August 8, 2010
Napad prenajimat poslancami vlastneny liberalny dom poslancom samym sebe za peniaze danovych poplatnikov je samozrejme hnus, ale macko by snad mohol napisat aj nejake aforizmy k faktu, ze najviac poslaneckych kancelarii a asistentov na hlavu ma KDH (Hrusovsky mal tusim 5).
.opRava od .m€ | August 8, 2010
Bratislavský poslanec SAS sa môže slobodne rozhodnúť, či bude úradovať vo svojej poslaneckej alebo posRaneckej kancelárii v Bratislave.
.teraz som si vsimol od .erazmus | August 8, 2010
ze autor sam inzeruje v profile, ze ma zdravy rozum a zmysel pre humor. tak musim povedat, ze nieco take smiesne som uz dlho necital. to sa podarilo!!
.bez nadpisu od .jedlicka | August 9, 2010
erazmus, naozaj by si si mal zmenit nick. erazmus rotterdamsky posobil v diskusiach ako umiernujuci a vyvazeny faktor. v tvojich pripevkoch su skor urazky a utoky ad hominem.
.emócie od .ogar Ogarovic | August 9, 2010
Škoda, doteraz mali autorove články aspoň úprimnú snahu. Toto je len výplod nahnevaného fagana. Chcelo to inteligentne zosmiešniť -podarilo sa len strápniť autora.
.oKoloiduci od .okoloiduci | August 9, 2010
Pekne a v dnesnej dobe aj odvazne povedat nieco smerom ku koalicii
Ludia by nemali bezhlavo obhajovat nejaku politicku stranu a ani by nemali kritizovat ludi s inym politickym nazorom.
Politici sa musia sami obhajovat a ludia musia kritizovat politikov.
.no vidim, ze tu je veselo od .juraj Macko | August 9, 2010
A tak to ma byt…
.jedlicka: od .erazmus | August 9, 2010
mna osobne a ad humanitas uraza primitivnost, stupidita a nedostatok sudnosti ci vkusu autora.
okoloiduci: skutocne uzasna odvaha zopakovat nieco, co uz bolo v kazdom novinovom clanku a na kazdom druhom blogu, ibaze vtipnejsie.
Macko: Si tacuisses, philosophus mansisses
.erazmovi od .juraj Macko | August 9, 2010
Ulipy spirus, plava latykus, volomurnos tresi.
.erazmus? od .frederik | August 9, 2010
Teba osobne uraza takato prkotina? Clovece, to musis mat tazky zivot a tvoje okolie este tazsi-s tebou. Nepaci sa ti autor? Necitaj jeho blog. Take jednoduche.
.frederik: od .erazmus | August 9, 2010
dalsi psycholog-amater s hotovou diagnozou.
Dakujem za odporucanie, citat budem co chcem, s laskavym dovolenim. autor sa rozhodol zamorit verejny priestor svojimi vytryskami, takze verejnost reaguje.
Co sa tyka mojej motivacie, este jeden anticky citat (Ovidius): Ranu, ktora sa neda vyliecit, treba vyrezat mecom, aby sa nenakazili zdrave casti.
.erazmus od .frederik | August 9, 2010
Tak potom prijemne citanie-nech ti padne na uzitok. . .
Vidim,ze uz si toho precital hodne-kypis citatmi,ako hrncek var. . . Mne len pride nenormalne,ak niekto dobrovolne konzumuje nieco,co mu skodi-v tvojom pripade uraza. . . Svojimi komentarmi zamorujes ten isty verejny priestor uplne rovnako,ako Duro-az na to,ze on sa pod svoj nazor podpisal plnym menom. . .tak prepac,ak verejnost reaguje aj na teba. . .
.frederik: od .erazmus | August 9, 2010
verejnost nech pokojne reaguje na co chce. a tak isto, nech sa plnym menom podpisuje, kto len chce. dobrovolna konzumacia: je to skor hereticky pozitok, ale najma, ako som bol vyssie naznacil - ochrana zivotneho prostredia pred zamorenim. Len sa obavam, ze v tomto pripade, cim viacej negativnych nazorov, tym viacej sa Macko bude citit ako evanjelista a siritel dobrych sprav, ktory trpi kvoli tomu, ze plni svoje poslanie -zamorit svet nezmyslami.
.bez nadpisu od .frederik | August 9, 2010
Tak pan je masochista?To si mal hned povedat. . .
Myslim si vsak,ze autorovi je tvoj negativny komentar uplne fuk-jemu to neublizi a ty uspokojis svoje hereticke potreby. . .
.suliliputani vo vlade od .jfk | August 9, 2010
Myslel som si, ze do vlady prisli slusni libarali, ajhla vykluli (vysulikovali) sa z nich suliliputani.
.sulik -hochstapler /drz balonik a cakaj/ od .felicia | August 9, 2010
Sulik bol, je a zostane vo svojej podstate hochstapler, obdobny jachtarovi Pociatkovi. Nikdy sa nemal stat predsedom NR SR. Koalicia tam mala dat cloveka formatu, napr. Bugara, Figela, Zajaca, Sebeja, Osuskeho, Dubovcovej.. Zial, zle pozapinany gombik na kabete sa uz neda vratit spat. Suik mal drzat balonik a cakat..
.:-) od .frederik | August 9, 2010
Volili ste SaS?
Osulili vas. . .
.zhrnutie od .jozefh | August 9, 2010
Pán Macko: ak tu niekto na Vašu adresu napísal, že nevhodné vtipkovanie, tak možno do určitého momentu sa dá s takým človekom súhlasiť. Ale v tej miere, že je neskutočne na zaplakanie a nevhodné vyfarbenie sa ľudí z SaS a ľudia ktorý Vás tu osočujú pomaly zisťujú, že Sulík s.r.o. začína sa naplno profilovať. Tak trochu súhlasím, že trošku miernejšie s pomenovaním reality, niekto so slabším srdcom si to može prečítať a keď sa zamyslí, zistí, že máte pravdu a može to mať neblahé dopady. Stoj Boh pri tejto krajine.
.sulik je neodvoltelny akcionr strany sAs od .jfk | August 9, 2010
Suik postavil stranu sAs takym sposobom ako Rusko, nalial tam svoje peniaze. Je tam najvacsi akcionar, ako ho moze nejaky organ strany odvolat, ke vyparati este tri dalsie blbosti?
.oprava:sulik je neodvolatelny akcionar strany sAs od .jfk | August 9, 2010
oprava: Suik postavil stranu sAs takym sposobom ako Rusko, nalial tam svoje peniaze. Je tam najvacsi akcionar, ako ho moze nejaky organ strany odvolat, ke vyparati este tri dalsie blbosti?
.otázka od .ogar Ogarovic | August 10, 2010
Čo také strašné vlastne Sulík, poťažmo SaS spáchali? Ja vidím zatiaľ samé banality nafukované v uhorkovej sezóne do prasknutia. Jediná vážna vec je aférka s Matovičom, ale tá je skôr daňou za neskúsenosť OĽ. Na Facebooku či diskusách SME obaja aktéri pre mňa uspokojivo vysvetlili každú z “afér”.
.pochvala pre Sulika od .jedlicka | August 10, 2010
Plan zmenil a volicom sa ospravedlnil:
http://www.sme.sk/c/5500191/kancelarie-poslancov-v-liberalnom-dome-nebudu.html
.ogarovi od .juraj Macko | August 10, 2010
Co take strasne Sulik spachal, ze sa za to musel ospravedlnovat?
.?? od .ogar Ogarovic | August 10, 2010
Tá otázka sa nejakým záhadným spôsobom snaží odpovedať na moju otázku, alebo je to “ty mne, ja tebe”?
.to frederik od .sedivec | August 10, 2010
Zeby uz zas?
.ogarovi od .juraj Macko | August 10, 2010
Ja len tolko, ze aj Sulikovi doslo, ze urobil blbost, ale Tebe este nie…
.erazmus od .morfame | August 10, 2010
dostal z macka orgazmus…mam taky dojem, ze si tu nie prvy krat a nie prvy krat nas oblazujes svojimi vypotkami….skus ta robit v klude svojej periny….
.to sedivec od .frederik | August 10, 2010
Nie posledny raz
Vyckaj, chce to cas-vyfarbia sa zas.
.frederik od .juraj Macko | August 10, 2010
No neprekvapia nas.
.myslim, ze nikto nepochybuje od .erazmus | August 10, 2010
o tom, ze SaS robi hluposti. ale rovnako sa neda pochybovat o obsedantnom narcizme a akutnom nedostatku amrne inzerovaneho zmyslu pre humor ci zdraveho rozumu u autora.
.macko:-) od .frederik | August 10, 2010
Prekvapeny som ostal ja-uz ti len tak nedam hlas-tac-tac. . .
.morfame: od .erazmus | August 10, 2010
co sa toho tyka, kto je kde kolko krat a oblazovania, myslim si, ze tebe len tak hocikto konkurovat nemoze. odporucam, spolu s autorom, obratit sa na psychiatriu ohladne obsesii v spojeni s internetom a duchom svatym. a tiez nebudem prvy, co to konstatuje.
.erazmus od .jedlicka | August 11, 2010
Obsesia kritiky Mackovho blogu?
.ešte raz... od .ogar Ogarovic | August 11, 2010
Ktoré sú to tie hrozné aféry SaS? Spraví niekto vyčerpávajúci zoznam? Ja viem zatiaľ len o jednom diskutabilnom nápade a jednej zlyhanej komunikácii s médiami. Niečo ďalšie?
.ogarovi od .juraj Macko | August 11, 2010
Toto napisal pravicovy liberal, myslim, ze aj volic SaS
http://marianjanos.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=237715
neviem ci to je vycerpavajuce ale zaujimave urcite…
.fuf od .ogar Ogarovic | August 11, 2010
Zaregistroval som tam percentá Sulíka v rámci strany, nejaké katastrofické predpovede (keby Chmelár dokázal pritiahnuť ľudí, už by ich dávno mal, príležitostí v médiách má dosť) a pikošku na úrovni Michaela Moora, ktoré sa neoplatí komentovať. Jediná relevantná tak zostáva otázka aféry s Matovičom. Sledujem vysvetlenia oboch aktérov v diskusiách a na Facebooku a ten obraz je aj pre Matoviča aj pre Sulíka prívetivejší. Predsa len sa obaja nachádzajú v úplne novom prostredí a potrebujú si zvyknúť.. Napríklad nerozprávať telefonicky s novinárkami HN počas jazdy autom:)
.ogarovi od .juraj Macko | August 11, 2010
Nechapem dost dobre o co presne Ti ide. Co dokazujes, resp. co vyvracias?
.toto od .ogar Ogarovic | August 11, 2010
Že neregistrujem žiadnu kauzu, či aféru, ktorá by odôvodňovala hystériu okolo SaS. Že mi tvoje aforizmy neprídu vtipné, pretože okrem doslovnosti (ktorá väčšinou spoľahlivo zabíja humor) tnú do nesprávneho miesta.
To, že som si dnes ráno nestihol umyť zuby je určite hrozné a dokonca verím, že niekto s obrovským zmyslom pre humor a nekonečným talentom by z toho dokázal urobiť vtipný aforizmus. Aj tak si nemyslím, že by mal byť vycapený na verejnom mieste. Jednou vetou: Nemyslím, že Sulík a SaS si takéto zaobchádzanie zaslúžili (zatiaľ) a nikto mi tento názor ešte nevyvrátil.
.ogarovi od .juraj Macko | August 11, 2010
No tak mas na vec iny nazor. Iny ako vela jeho volicov napriklad. A mas (mozno) iny zmysel pre humor ako ja (v tomto pripade). Keby tam bol miesto pojmu Suliberalizmus, napriklad Ficializmus, mozno by si sa pobavil. Neviem…
Vtipkovanie si nemusis zasluzit, proste niekoho napadne, ze nieco (ci uz podstane alebo nepodstatne) co by mohlo byt vtipne, zverejni to, no a niekedy sa to chyti hromadne, niekedy len ciastocne a niekedy vobec… toto sa chytilo celkom dobre, aj ked to urcite nie je nejaky superintelektualny humor… mal som aj lepsie veci (podla mojho nazoru), ktore sa naopak nechytili…
Mimochodom toto nie je tak uplne verejny priestor, podobne aj vybrali.sme.sk to len tak na okraj….
Inac kludne by o tvojich neumytych zuboch mohol byt dobry aforizmus, alebo fejton. Preco nie? A mozno by to bolo prijate aj verejnostou. Nemusime sa smiat len na podstatnych veciach a podstatnych ludoch. Kludne sa mozeme zasmiat aj na nejakej mozno nepodstatnej hluposti…
.rozumiem od .ogar Ogarovic | August 11, 2010
Rozumiem argumentom o slobode, otvorenosti a pod. Je mi jasné, že tu môžeš napísať prakticky čo chceš a kľudne to môže byť kladne prijaté. Nepožadujem tento blog zakázať. Je mi ale Sulíkovcov pravdupovediac trochu ľúto. Buduje sa okolo nich aura neschopných a smiešnych sedliakov, ktorú si podľa mňa nezaslúžia. A ty tomu pridávaš.
Ficializmus nie, ale keby si skúsil Tutkovcov, možno by ma to rozosmialo:)
.mimochodom od .ogar Ogarovic | August 11, 2010
… isté druhy humoru, výsmech, irónia, satira prichádzajú s negatívnou konotáciou voči objektu, takže nejde len o humor, ale súčasne aj kritiku a myslím, že je relevantné sa pýtať na opodstatnenosť.
.ogarovi od .juraj Macko | August 11, 2010
az nato, ze oni su ju buduju sami… akurat, ze ty to nevidis, ale nevadi, mas pravo na vlastny pohlad…
.stále od .ogar Ogarovic | August 11, 2010
Furt som nedostal ten zoznam afér:)
.napriklad od .juraj Macko | August 11, 2010
http://www.tyzden.sk/nazivo-doma/fico-ma-pravdu-sas-stale-zurkuje.html
.so Sulikom sympatizujem od .jedlicka | August 11, 2010
Inak tiez mi je trochu SaS luto, ze su taki nesikovni a vyrabaju take trapne “skandaly”, pricom Fico vyrobil naozajstne a brutalne skandaly a preslo mu to bez straty hlasov volicov! 1000x budem radsej trpiet tieto miniskandaly SaS ako nicenie Slovenska Ficom. Paradoxne tu trochu suhlasim s blogom Pietruchovej, ze SaS su transparentni a neskryvaju svoj biznis, a tym si vysluzili posmech - pricom “normalne” je kradnut potichu a kamuflovat to a nic nezverejnovat. Neohrabanost a prirodzene spravanie (aj to snobske) Sulika mi je 1000x sympatickejsie ako naskrobene a vsetkymi strazcami protokolu odobrene spravanie cerveneho karieristu Fica.
.ja nie od .juraj Macko | August 11, 2010
Nemam rad, ked niekto machruje
Na celkove hodnotenie si pockajme trosku dlhsie, teraz sa to neda este celkom dobre hodnotit. To, ze doteraz boli transparentni nic neznamena, lebo zatial o nic neslo. Ked pojde o miliardy potom som zvedavy aky bude transparentny. Dufam, ze si nenaletel na Pietruchovej mytus o nepodplatitelnom bohacovi. To je nezmysel tvrdit, ze clovek ktory ma velky majetok nepotrebuje kradnut. Asi si malo alebo davno cital Lewisa a Chestertona
Tieto clanky su len vystrahou pre Sulika aby sa spraval normalne. Jasne, ze sa to neda porovnat s Ficom a ani to nikto s Ficom neporovnava… ale v kazdom pripade sa Sulik nemoze spravat ako buran, je to predseda parlamentu.
.sulik machruje, ale ma o com a je vtipny od .jedlicka | August 11, 2010
Snad nechces povedat, ze zvazak Fico ti je sympatickejsi ako sikovny biznismen Sulik? Sulik ma cim machrovat - na rozdiel od Fica - napr. sa zasluzil o rovnu dan (a je na rozdiel od Fica vtipny - pamatam si jeho rozhovor s Hribom na Radiu FM - vtedy este len planoval vlastnu stranu a Hrib bol ohladne toho skepticky - a dostal ma hlaskou, ze jedine, co ho naucila Ekonomicka univerzita je pouzivat F4 v Exceli).
Inak je to dost abgefahren - majitel redbulla byva doslovne v hangari na letisku.
P.S. Inak v tej restauracii majitela redbulla som nahodou bol aj ja, lebo pozval do nej ucastnikov konferencie Quantum mind. Zase az taky molekularny zazitok to nebol - ale mozno sme nevystihli kuchara
P.S.2 neletel som tam Poorovym tryskacom
.re: od .jedlicka | August 11, 2010
P.S.3: Na nepodplatitelnost bohacov samozrejme neverim. Bolo by to v rozpore s mojou antropologickou filozofickou teoriou
.sulik a fico od .juraj Macko | August 11, 2010
Fico je radovo horsi to ale neznamena, ze nemozeme kritizovat Sulika… mimochodom Sulik s Ficom chvilku spolupracoval…
Vies naco je F4 v Exceli?
.re: od .jedlicka | August 11, 2010
Naucil som sa to od Sulika - sa mi to dost zislo :-)))
.f4 od .juraj Macko | August 12, 2010
No tak aspon nejaky uzitok mas z toho Sulika.
.heslo juraja macka od .antikrestan | August 13, 2010
pedofilni knazi vsetkych krajin spojte sa a vy hlupe krestanske ovecky im prispievajte na ich radovanky !
.figeboda od .ed | November 3, 2010
Naco platit hypoteku ked mozem mat mestky byt za “kadehacku”.
.figelizmus od .ed | November 3, 2010
figelizmus
Otvorené a transparentné súkromné podnikanie poslancov z verejných zdrojov počas volebného obdobia.
Inak mstske je predsa kadehacke.
.bez nadpisu od .ed | November 3, 2010
heslo figelárov
Neber hypoteku!
Zasaď (čakaj, usuš a vymodli) “kadehacke svedomie” !
TRH-ni si z mestskeho !
Nevadi ze ma maniere ako komunista staci ze je clenom KaDeHa.
Haha