späť

Stužka proti Ficovi

.vladimír Čamaj | 7. Február 2010 | prečítané 778x | komentované 18 ľuďmi

Už dlhší čas rozmýšľam nad tým, čo sa dá robiť so stavom spoločnosti v ktorej žijem.
Nebudem chodiť okolo horúcej kaše a prejdem hneď k veci.
V tomto článku ide o Róberta Fica.
To čo on prezentuje vo svojich prejavoch, to je pre mňa tak otrasná morálna deformácia, že aj keby som mal byť na posmech všetkým, myslím, že sa tu rozhodne treba o niečo pokúsiť.
Na slovensku je mnoho ľudí (snáď tých 70%, čo ho nevolí), ktorí síce nemajú rovnaké postoje k životu, ale na jednom sa iste zhodneme a to je odpor ku takej ,,morálke,, akú tento človek prezentuje.
Ja teda nie som žiadny moslim a na nikoho nestriehnem s výbušninou a tak som rozmýšľal nad formou, ktorá by bola prijateľná z môjho pohľadu.
Ak sa teda vieme postaviť nenásilnou formou proti potratom, nosením bielej stužky, a proti rakovine nosením narcisov, nosením modrého gombíka a pod., nebude snáď problém zaobstarať si stužku, ktorá dá tomuto …….(božiemu dopusteniu - to je info. pre veriacich) najavo, že jeho názory, nie sú názormi väčšiny občanov a teda, že je minimálne na čase, aby zo svojej rétoriky vyhodil ten slizký tón, ktorým hovorí v mene občanov.

Technické poznámky:
Nemalo by zmysel, keby sa sem tak objaví niekde ojedinelá napr. červená(symbol bolševíkov) stužka, ktorá by bola veľkosti ,,neregistrovateľnej,,. To iste chápete.
Takže by som navrhoval naplánovať dátum jej pripnutia tak, aby sa o tejto veci stihlo dozvedieť, čo najviac ľudí.
To bude myslím chcieť nejaký ten týždeň(hádam dva-tri).
Dnes som to tu zverejnil prvý krát a na každom fóre na ktorom som aktívny tento návrh zverejním.
Ak to isté urobíte aj vy, myslím, že je tu veľká nádej, že sa toto nechutné divadlo čoskoro skončí, alebo aspoň dostane riadne ,,po ušiach,,.
Posledná vec je veľkosť stužky, ktorá by mala mať zložená aspoň 4cm.

Ďakujem za podporu!

Facebookvybrali.sme.sk

.vladimír Čamaj

Komentáre (18)

  1. .hm..  od .štúrovec | 7. Február 2010

    Je zaujimave, ze kritizujes Fica zato aky je, a pritom si zalozis blog v mediu, ktore podpruje rovnaku politiku, len v modrom. A navyse ludia v tomto mediu podporuju vojnovych zlocincov a ich zlociny proti ludskosti, ake ani Fico nepodporuje. Tak proti comu vlastne prostestujes?

  2. .dokonalosť?  od .vladimír Čamaj | 7. Február 2010

    S vekom som si uvedomil jednu vec, ktorú si teenagery a Ficovi podobní ľudia, nevedia priznať. Že totiž nikto z ľudí, nieje dokonalý. Avšak na Ficovi a spol.je dobre vidno, aké dôležité sú miery tej nedokonalosti.
    Volanie po dokonalosti tu na zemi je utópiou.

  3. .vlado  od .štúrovec | 7. Február 2010

    Tu nejde o dokonalost. Tu ide len o jednoduchu otazku, preco kritizujes Fica za jeho politiku, ked si si zalozil blog v mediu, ktory taku istu politiku(a co sa tyka zlocinov proti ludskosti este horsiu), aku robi SMER podporuje, akurat v modrom, alebo v ciernom baleni. Pride mi to trochu schizofrenicke.

    Ja sam som volil zvazaka Fica ako najmensie zlo v minulych volbach. Volil som ho len pre tri slovensko-krestanske myslienky, ktore ako štúrovec vyznavam a na ktore sa vtedy vladne, vraj krestanske strany z vysoka vybodli. Pre mier, solidaritu a narodovectvo. Pre nic ine som ho nevolil, lebo pre nic ine ho nemalo ani zmysel volit. Teraz po 4 rokoch je pre mna uz komunista Fico stale najmensie zlo, aj ked ovela vacsie, ako predtym, taze ho uz asi volit nebudem. Tym padom nebudem volit nikoho. A je mi dobre. :-) Skoda, ze nie je tak dobre aj Slovensku. :-(

  4. .trápna posadnutosť Ficom  od .stano | 7. Február 2010

    Je to trápna posadnutosť Ficom a čiernobiele videnie sveta. Súhlasím so šúrovcom, aj keď som Fica nevolil, považujem ho aj z hľadiska morálky za lepšiu alternatívu ako celú súčasnú opzíciu. A keďže si myslím, že si nemám z čoho vyberať, tiež nepojdem voliť.

  5. .nema to cenu,  od .snake | 7. Február 2010

    je to mediialna vojna z cielom uplne zblbnut ludi aby nicomu neverili a ostali apaticky.Podla diskusii sa im to dari,ale podporujem kazdu akciu,ktora vyvola funkcnu diskusiu.Na Fica by som sa vykaslal,lebo momentalne kto ide proti nemu,mu robi vlastne kampan,diskutujme o skolstve,zdravotnictve,sudoch a on nech si vsetko medialne obhajuje ved na to tam bol nasadeny…

  6. .slovenske komentare  od .komanche | 7. Február 2010

    “To čo on prezentuje vo svojich prejavoch, to je pre mňa tak otrasná morálna deformácia, že aj keby som mal byť na posmech všetkým, myslím, že sa tu rozhodne treba o niečo pokúsiť.”

    CO JE KONKRETNE V TYCH PREJAVOCH? MOZES UVIEST NEJAKE KONKRETNE PRIKLADY PREDTYM NEZ SA ZACNE DISKUSIA O STUZKACH?

  7. .uplne suhlasim  od .kiklop | 8. Február 2010

    Treba navrhnut konkretny datum, konkretnu farbu, urcite sa pripojim.

  8. .komkrétnosti?  od .vladimír Čamaj | 8. Február 2010

    Dôležité bude asi znova zopakovať, že tu ide o morálku. Ale pozor, nie o dokonalého človeka, ale niečo, čo už prestáva byť akceptovateľné v zmysle ľudskej prirodzenosti a toho, čo sa ešte dá uniesť.
    To ,že aj ja sa dám niekedy uniesť a konám tak ako by sa konať nemalo je fakt o každom jednom človeku. Preto dám hneď aj apel na tých, čo sa tu tvária, že oni hľadajú riešenia. Nič nebude nikdy dokonalé. Toto je fakt z ktorého žije Fico pred ľuďmi. Kým si toto ľudia nepripustia, budú títo ,,spasitelia,, mať vždy vodu na mlyn. Dokonalosť je o niečom inom. Ľudskú ohraničenosť nikto neprekročí(ak mu to neni dané z hora).
    A znovu pripomínam, ja tu nelobujem za nejakú politickú stranu, ale chcem spojiť ľudí proti niekomu, kto prekračuje všetky medze.
    Teraz o tých medziach:
    Každý pozná vetu:,,Ja som si žiadny November 89 nevšimol,,. Tak tento človek vlastne povedal, že on si nevšimol ľudí, čo boli pozatváraní vo väzniciach, v uránových baniach, tých, ktorí neboli prijatý na VŠ, tých, čo boli diskriminovaný v zamestnaní(viac A Srholec, alebo k. Korec…..). No ale to nieje zďaleka všetko. Tento človek až do posledného dychu stojí, za Interblue, za Štátnymi lesmi, za Číňanmi otĺkajúcimi ľudí, za Labašom a in. Až kým sa neukáže, že sa to už ustáť nedá. Potom sa tvári ako spasiteľ. Pred tým ale vyhlasuje, že on za týmito ľuďmi stojí, plne im dôveruje…… Toto je príklad totálnej nekompetentnosti a tiež totálnej neschopnosti si uvedomiť, čo sa to vlastne deje. Teda je z hľadiska kompetentnosti a tiež morálky neprípustné, že taký človek sa hrabe riadiť štát. Ale on si to jednoducho neuvedomuje. Treba mu to teda dať nejakou mierovou cestou najavo(toť stužka).
    Fico rád hovorí, že je sociálny, ale on je sociálny len v tom zmysle, že rozdáva tým u ktorých hľadá podporu. A to plným priehrštím. A z čoho rozdáva? To sú vaše dane. Peniaze, ktoré vyprodukujú ĺudia, ktorí pracujú. Nemýľte si ma s nejakým sociálnym necitom. Sociálne dávky a dôchodky nezruší nikto. Keby, tak sa to tiež dá odprotestovať. Tento socialny zázrak, ale ničí tú SOCIÁLNU(spoločenskú) oblasť, ktorú tvoria tí, čo tieto jeho ,,darčeky,, produkujú. Tu je gro jeho mistifikácie. Aj tí čo pracujú, čo živia rodiny, tí, čo makajú ako inžiniery, makajú nad knihami.. sú tiež súčasťou sociálneho systému, nie len dôchodcovia. Koniec koncov v slovníku cudzích slov z čias socializmu, som našiel, že socilizmus znamená - Bez vykorisťovania, každý podľa jeho schopností a každému podĺa jeho zásluh. Ak Vykorisťovanie znamená tých, čo hrabú na úkor druhých tak tých má Fico okolo seba neúrekom(ako pravý komunista).
    Slovo sociálny znamená zase - týkajúci sa spoločnosti, so zreteľom na hmotné zabezpečenie jej členov. Teda to sú aj tí, ktorých som spomínal. Tvorcovia tej hmoty, ktorú on chce rozdávať chudobným. Tých ale nemôže zdefraudovať, lebo potom nebude ani pre tých, ktorí sú na to odkázaní.
    To robili Komunisti celých 40 rokov a mnohý to bolestne cítili na vlastnej koži. Títo niesú súčasťou sociálneho systému? Ficov socializmus je teda zdeformovaná nechápavá snaha dať svojmu mesianizmu nejaký obsah. Ďalej by nasledovali, Interblue, Hedviga, Packove spackaniny(za ktorými stojí Kaliňák) a mnohé ďalšie dôkazy o tom, že tento spasiteľ nemá čo v tejto funkcii robiť, lebo túto spoločnosť položí na kolená aj s tými ktorých che akože chrániť svojím ,,sociálnym,, prístupom.

  9. .zaujímavý link!  od .vladimír Čamaj | 8. Február 2010

    http://www.youtube.com/watch?v=I8fAtQ9xYuA
    Všimnite si tváre okolo-sediacich. Absolútne bez pochopenia tej otázky.

  10. .konkretnost2  od .komanche | 10. Február 2010

    to je vsetko v poriadku. Fakty vsak ukazuju, ze svetova politika (a politici) nie je o nic lepsi. Napr. pred rokom Guverner New Yorku Spitzer chcel nanutit katolicke nemocnice na interupcne zakroky a pritom sa zistilo, ze si udrziava prostitutky za statne peniaze, Clinton zvadzal v Ovalnej sale (jedna z najhistorickych uradov v Amerike) mlade internistky a klamal az sa hory zelenali so vsetkym co mu nemohli dokazat, Svet nie je o nic lepsi. Fico je v ramci svetovej urovne iba priemerne deformovany politik. Nehovorim, ze treba byt so vsetkym spokojny a neziadat viac, zaroven vsak treba byt realisticky, alebo vyvinute narody si svojich politikou podporuju - aj ked su skorumpovani. Nerobme si velke idealy o svete vokol nas.

  11. .komanche  od .camo | 12. Február 2010

    Ja ne mám žiadne ilúzie o tom, aká je politika, ale rozhodne nepokladám Fica za priemerne deformovaného politika.
    Nedávno som sa dostal, k zaujímavým číslam. Išlo o to, ako privatizoval Mečiar a ako Dzurinda(toto nieje loby).
    Mečiar za 1/3 ceny a Dzrinda so ziskom.
    Nech sa aj zadrhnú so svojimi províziami, keď sú tak nenažraný, ale nech tam sú aspoň taký, čo to vedia robiť. O to mi ide!!!
    Ale Fico je v tomto smere totálny nýmand……
    Dzurinda musel predávať, keď nás chcel dostať z toho marazmu v ktorom sme boli. Ja som mu za to vďačný. Až keď budem počuť o tom, že sa vozí na Mc.Larene a na stíhačke, budem uvažovať o stužke proti nemu!!!
    Určitá miera zla sa dá zniesť, ale toto je nenormálne!

  12. .tu sú tie čísla:  od .camo | 12. Február 2010

    Vyzerá to ako propaganda Smeru, ale čísla nepustia a ich socialistické úvahy a predpoklady tejto krajine nijako nepomohli.
    Ak tam nájdete niečo v tom zmysle pozitívne, tak to kľudne napíšte.
    http://www.youtube.com/watch?v=DipAbxThZDY&feature=player_embedded

  13. .moralka ii.  od .wisdom | 28. August 2010

    ide tu o moralku? teda moralnost? preco teda nevyvodite moralnu zodpovednost a nestiahnete sa zo struktur strany kde posobite, nakolko ste boli clenom jednej statostrany, tej strany ktorej idea je najblizsia p. Ficovi, ktoreho kritizujete?

  14. .pretože každý zloduch  od .vladimír Čamaj | 29. August 2010

    je povinný sa obrátiť. A to môj otec urobil na rozdiel od FICA. Preto má nárok byť jej platným členom a svedčiť tak proti tým, ktorí tak neurobili…

  15. .nUSfxmCWakggLdr  od .miracle | 11. August 2011

    Now we know who the sneisble one is here. Great post!

  16. .uHRFdptxGeHFvQpWA  od .syrwpjzl | 12. August 2011

    u5OOKM lqfprgzggohq

  17. .zase otrsvuješ?  od .vladimír Čamaj | 12. August 2011

  18. .jhfLHfkq  od .jlklcdvscb | 14. August 2011

    aBXfpG hiajbaonvtdy

Pridaj komentár
captcha

Inzercia Newsletter RSS Predplatné Články z tlačených vydaní Kontakty

Copyright © 2009 - 2012 Vydavateľstvo W Press a.s., Partizánska 2, 811 03 Bratislava, Slovensko / ISSN: 1336-653X

Design and Technology by MONOGRAM